خبرهاو برنامه های امروز

سلام دوستان عزیز بازی استقلال همه رو خوشحال کرد می دونم بازیش قبلا بوده اما استقلال همیشه قهرمان بوده وهست و خواهد بودخبمی ریم سراغ خبرها وبرنامه های خوبی را برای شما می زارم امیدوارم که از این برنامه ها استفاده کنید من دارم  وبلاگ  را باز سازی می کنم امیدوارم که زود تر تمام شه تا بیشتر بنویسم خب می ریم سر برنامه ها:

بخش خبری:

داود توکلى کاندیداى ارشد آسیا در فدراسیون بین المللى هندبال شد

اجلاس 4 روزه هیئت رئیسه و هئیت اجرایى فدراسیون بین المللى هندبال IHF در کویت به میزبانى شیخ احمد الفهد الصباح رییس شوراى المپیک آسیا و رئیس فدراسیون هندبال آسیا برگزار شد. در این اجلاس هیئت 3 نفره نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا "ناصر صالح بومرزوق" و "بدرالذیاب" رئیس و دبیر فدراسیون هندبال کویت و داود توکلى نایب رییس فدرسیون هندبال ایران و مدیر اجرایى فدرسیون هندبال

 اجلاس 4 روزه هیئت رئیسه و هئیت اجرایى فدراسیون بین المللى هندبال IHF در کویت به میزبانى شیخ احمد الفهد الصباح رییس شوراى المپیک آسیا و رئیس فدراسیون هندبال آسیا برگزار شد. در این اجلاس هیئت 3 نفره نمایندگان فدراسیون هندبال آسیا "ناصر صالح بومرزوق" و "بدرالذیاب" رئیس و دبیر فدراسیون هندبال کویت و داود توکلى نایب رییس فدرسیون هندبال ایران و مدیر اجرایى فدرسیون هندبال آسیا حضورى فعال داشتند. اهم دستور کار این اجلاس اقدامات نهایى براى کنگره سالانه و انتخابات فدرسیون بین المللى هندبال که اول ماه دسامبر در جزیره "غردقه مصر" انجام مى شود بود و همچنین لیست اسامى کاندیداهاى پست هاى مختلف فدرسیون بین المللى هندبال به تصویب نهایى رسید و رسما اعلام گردید.
داود توکلى که به دعوت رسمى شیخ احمد الفهد در اجلاس حاضر بود رسما به عنوان نامزد احراز پست دبیر کلى فدرسیون بین المللى و نیز رییس کمیته داوران این فدراسیون معرفى گردید.
از جمله کاندیداهاى سرشناس دیگر قاره آسیا در فدراسیون بین المللى ژنرال ناصر صالح بو مرزوق رییس فدرسیون هندبال کویت است که براى احراز پست رییس کمیته مربیان و نیز رییس کمیته توسعه و گسترش IHF کاندیدا شده است.
براى اولین بار است که یک آسیایى براى دبیر کلى که یکى از پست هاى اصلى و صندلى دوم IHF مى باشد کاندیدا شده است.
داود توکلى 37 ساله که سالهاست در کشور آلمان اقامت دارد به عنوان یکى از داوران ممتاز فدراسیون بین المللى در جهان هندبال شناخته شده است. علاوه بر این وى چندین سال در کویت سمت مدیر اجرایى فدراسیون هندبال آسیا را به عهده داشته و هم اکنون رقابت سختى را با دو کاندیداى اروپائى این پست خواهد داشت.
دبیر کل فعلى فدراسیون بین المللى "رایموند هان" فرانسوى 74 ساله است که به دلیل عدم رضایت از عملکرد وى از کاندیداتورى مجدد چشم پوشى کرده است.
سایر کاندیداهاى پست دبیر کلى "پیتر موله ماتر" سوئیسى(رییس فعلى کمیته مسابقات IHF) و "ژان کایزر" لوکزامبورگى که عضو سابق هیئت رییسه فدرسیون اروپا بوده است مى باشند.
در اجلاس کویت بحث در مورد آینده فدراسیون جهانى بسیار شدید و طولانى بود. در همین حال شیخ احمد الصباح علیرغم برنامه کارى خود در دولت کویت و وزارت هاى نفت و اطلاعرسانى این کشور در روز اول و هنگام سخنان افتتاحیه این اجلاس با اشاره به فعالیت هاى عمده اى که در قاره آسیا براى پیشرفت هندبال شده است گفت: فعالترین کشور ما ایران بوده است و ما در ایران افرادى داریم که ظرف چند سال گذشته با شایستگى مقام اول گسترش هندبال را از فدراسیون بین المللى دریافت کرده اند. کاندیدا اول ما در هیئت رئیسه جدید "داود توکلى" است که فردى سرشناس و شخصیتى قابل احترام در هندبال جهان است.
پس از اعلام حمایت شیخ احمد الصاح بلافاصله "دکتر گیس لانگه فورت" از هلند یکى از کاندیداهاى دبیر کلى از نامزدى کناره گیرى کرد.
همچنین براى پست ریاست فدراسیون بین المللى دو نفر دیگر به نام هاى "دکتر حسن مصطفى" ریس فعلى مصرى و "استفان هولم کوئین" رییس سابق فدراسیون اروپا از سوئد مى باشند.
در کنگره آتى فدراسیون بین المللى 152 کشور شرکت خواهند داشت که هرکدام یک حق راى دارند. دروه انتخابى اعضا هیئت رییسه جهانى هندبال 4 سال است که از سال 2004 میلادى آغاز مى شود.

تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 7 مهر 1383


بخش برنامه ها:

Advanced System Optimizer 2.01.2

این برنامه دیگه واقعا حرف نداره.این برنامه بیش از ۳۰ برنامه جهت بهینه کردن سیستم شما داره.از امکانات برنامه میشه به Optimization Tools اشاره کرد که رجیستری ؛هارد دیسک و رم شمارو مورده بررسی قرار میده ودر صورت وجود مشکل اون رو ترمیم میکنه.PC Fix-Up & Information Tools این بخش به طور کلی به فایلهای موجود در سیستم شما می پردازه و مشکلات اونهارو برطرف می کنه و یک قسمت داره جهت ریموو و آنیستال کردن برنامهاتون.System Cleanup Tools رجیستری و هارد شمارو از فایلهای بیهوده مانند کوکیها شرت کاتها و..
پاک میکنه. Security Tools این بخش هم یک فایروال قدرتمند هست که به هنگام وصل شدن به اینترنت جلوی صفحات مزاحم وتبلیغاتی رو میگیره و همچنین سیستم شمارو در برابر هکرها مخفی نگه میداره و آخرین بخش همMaintenance Tools هست که در صورت نیاز از فایلهای شما یک Backup میگیره و همچنین میتونه فایلهای پاک شدتون رو بازگردونه.دیگه چی میخواین؟؟

 

 Download 
 crack 

حجم: 9 MB



Kaspersky Anti-Virus Personal v5.0.153

این آنتی ویروس با اینکه مثل نورتون و مک آفی معروف نیست اما در واقع کارش عالی هست و اگه به روز نگه دارین این آنتی ویروس رو تمامی ویروسهارو شناسایی میکنه ونکته ای که خیلی مهمه اینه که سرعت سیستم رو پایین نمیاره.

 

Kaspersky Anti-Virus Personal v5.0.153
 crack 

حجم:۱۱MB



Internet Download Accelerator 3.21

این نرم افزار هم یک دانلود منیجر قدرتمند هست که به شما این امکان رو میده تا با بالاترین سرعت فایلهاتون رو دانلود کنین.ا ویژهگیهای خوب برنامه هم این هست که در صورت نیاز به هنگام دانلود به صورت اف تی پی فایلهای شمارو دریافت میکنه که از سرعت بیشتری برخوردار میشه.
 

 Download  
 crack 

حجم:۲MB

خب ببخشید این دفعه کم نوشتم خب تاعصرخدانگهتار.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد