پرسپولیس-تیم برق شیراز و ایران-قطر

سلام  حالتون خوبه واقا من دارم لذت می برم پرسپولیس سوراخه اولین بازیش رو که باختدومین بازیش رو هم مساوی کرد پرسپولیسی هاسوراخن سوراخن سوراخن این هم خبرش:
بخش خبری:

توقف پرسپولیس در حضور 40 هزار تماشاگر

تیم پرسپولیس تهران در پایان هفته دوم رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران مقابل تیم برق شیراز متوقف شد. در این دیدار که به قضاوت على خسروى و در ورزشگاه آزادى تهران برگزار شد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوى یک بر یک رضایت دادند.

 تیم پرسپولیس تهران در پایان هفته دوم رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران مقابل تیم برق شیراز متوقف شد. در این دیدار که به قضاوت على خسروى و در ورزشگاه آزادى تهران برگزار شد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوى یک بر یک رضایت دادند. گلهاى این دیدار را کریم باقرى در دقیقه ۱۵ براى تیم پرسپولیس و بهروز پاک نیت در دقیقه ۸۲ براى تیم برق شیراز به ثمر رساندند. در پایان هفته دوم ، تیم سایپا با کسب۶ امتیاز در صدر جدول رده بندى این رقابتها قرار دارد.

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 29 شهریور 1383

و:
این هم خبربدی که همه را ناراحت کرد:

تیم فوتبال نوجوانان ایران از راهیابی به جام جهانی بازماند

در این مسابقه که در ورزشگاه نیهون دایرا شهر شیزوکای ژاپن برگزار شد , تیم قطر با نتیجه 2 به یک مقابل ملی پوشان کشورمان پیروز شد و به عنوان سومین تیم قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی فوتبال نوجوانان را بدست آورد. برای تیم قطر یوسف علی در دقایق

 تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با شکست مقابل قطر در دیدار رده بندی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا از راهیابی به جام جهانی باز ماند. در این مسابقه که در ورزشگاه نیهون دایرا شهر شیزوکای ژاپن برگزار شد , تیم قطر با نتیجه 2 به یک مقابل ملی پوشان کشورمان پیروز شد و به عنوان سومین تیم قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی فوتبال نوجوانان را بدست آورد. برای تیم قطر یوسف علی در دقایق 15 و 47 گلزنی کرد و تک گل تیم کشورمان را علی امیری به ثمر رساند.

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 29 شهریور 1383

بخش برنامه ها:
 Internet Tweak Gold 4.45

این نرم افزار بسیار قدرتمند به شما کمک می کنه تا کامپیوتر خودتون رو از کوکی ها و فایلهای بیخودی پاکسازی کنید؛این کار باعث میشه تا سرعت سیستم شما به هنگام باز کردن صفحات وب بالاتر بره.این کارها قسمتی از کارهای این برنامه مفید هست و این برنامه شامل قسمت های مختلفی جهت بهبود کارایی سیستم شما هست.



Download    

 
Serial   

حجم
:1.36MB

 WinRAR 3.40 Final 

اینم آخرین ورژن از برنامه WinRAR هست که بیش از ۸۰ فرمت رو پشتیبانی می کنه.



Download    

 
Serial   

حجم:1.۱MB

 Panda Antivirus Platinum 7.07.01  

اینم یکی از بهترین آنتی ویروسها هست.که همتون فکر کنم بشناسین.از قابلیتهایی که به این نسخه افزوده شده یک فایروال هست که شمارو در برابر هکرها در امان نگه می داره.

 

 Download   

 
Crack 

  Download Accelerator Plus V7.2

توضیحات: نرم افزاری است ویژه دریافت فایلهای مختلف از اینترنت، (Download Manager). سازندگان این برنامه مدعی هستند که قادر است سرعت دریافت فایل را تا ۳۰۰٪ افزایش دهد. این برنامه با تمامی خطوط ارتباطی از قبیل Dial-Up و 56KB و DSL و T1 و غیره سازگار است.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
87/2 MB 

 Adobe Acrobat Reader 7.0

توضیحات: نرم افزار فوق که ساخت شرکت Adobe می باشد،‌ محتویات فایلهای متنی فشرده یعنی، PDF. را را نشان می دهد. همچنین قادر است یک سری ویرایش ها را اعمال نماید.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
42/18 MB 

 
 Namo Webeditor 6 Suite

توضیحات: یکی دیگر از قدرتمند ترین ادیتور های موجود در عرصه نرم افزار مخصوص طراحی انواع صفحات وب از قبیل HTML و JavaScript و CSS و PHP و CGI و DHTML و XML و .... برنامه فوق می باشد.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
22/153 MB

 SWiSHmax

توضیحات: بوسیله این نرم افزار قوی و در عین حال جالب می توانید به راحتی منو ها و دکمه های متحرک Flash را برای وبتان ایجاد نمایید. با این برنامه که دارای ۲۳۰ افکت از پیش تعریف شده است، قادرید تصاویر متحرک فلش را با زیبایی تمام خلق کنید.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
28/9 MB 

 PsGMail 1.2.3

توضیحات: این برنامه مفید شما را به محض دریافت نامه جدید و ورود آن به صندوق پستی GMail، مطلع کرده و می توانید نامه را از طریق سرویس POP3 دریافت نمایید. با این برنامه نیز می توانید نامه های الکترونیکی را از طریق سرویس SMTP ارسال کنید. لازم به ذکر است که سرویس پستی Google یعنی GMail دوران بتای خود را سپری می کند. بدین صورت که کاربران معدودی قادر به استفاده از این سرویس می باشند.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
11/1 MB

خب دوستان امیدوارم از وبلاگم خوشتان اومده باشه ومن را در بخش فیورتتون من را اد کرده باشید خب یادتون نره نظربدین بای.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد