باز هم مثل همیشه استقلال برنده می شه

سلام دوستان خوبید می ریم که بنویسم اولین خبردرباره نیکبخت بازی کن استقلال تهران یعتی همان هافبک این تیم است:
بخش خبری:

استقلال پیشنهاد۵۰۰ هزار دلارى الاهلى را رد کرد

مسوولان استقلال با توجه به حساسیت فصل جدید مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران و نیاز این باشگاه به نیکبخت به این نتیجه رسیدند که در این زمان انتقال وى به صلاح نبوده و بر این اساس ، بازیکن فوق تا آخر نیم فصل در باشگاه استقلال ماندنى شد. مسوولان باشگاه استقلال تهران در اولین فرصت پاسخ

 باشگاه فرهنگى ، ورزشى استقلال تهران به درخواست باشگاه الاهلى امارات عربى متحده که خواهان به خدمت گرفتن علیرضا واحدى نیکبخت ، هافبک ملىپوش این تیم شده بود، پاسخ منفى داد. مسوولان باشگاه استقلال متشکل از مدیر عامل، معاونین و این بازیکن ظهر امروز چهارشنبه در نشستى به بررسى پیشنهاد۵۰۰ هزار دلارى باشگاه الاهلى پرداختند و این پیشنهاد را رد کردند. برساس این گزارش مسوولان استقلال با توجه به حساسیت فصل جدید مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران و نیاز این باشگاه به نیکبخت به این نتیجه رسیدند که در این زمان انتقال وى به صلاح نبوده و بر این اساس ، بازیکن فوق تا آخر نیم فصل در باشگاه استقلال ماندنى شد. مسوولان باشگاه استقلال تهران در اولین فرصت پاسخ خود را بصورت رسمى به مسوولان الاهلى اعلام خواهندکرد.

تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 25 شهریور 1383

بخش جدیدی به نام بخش جک:
 

سلام دوستان جک این ماه این است:
۱-یک روز یک مرد به آینه نگاه می کند و می گوید: سلام خره.

۲-یک روز یک مرد وارد شیرنی فروشی می شود و می گوید: آقا میخ دارین؟. آقا: نه نداریم. فردای آن روز دوباره آمد وگفت آقا میخ دارین؟ آن مرد گفت نه. دوباره آمد وگفت آقا میخ دارین؟ گفت نه.
یک روز آن مرد گفت آقا میخ دارین؟ ان مرد گفت نه وزدش که  به دیوار چسبید! یک عکسی هم آن جا بود که آن مرد گفت تو هم میخ می خواستی؟ 

۳-
یک روز یک خرگوشه می ره تو دارو فروشی و می گوید آقا هویج داری؟ مرد:نه نداری.
فردا آمد و دوباره گفت آقا هویج داری؟ مرد:نه.    دوباره آمد و این دفع صاحب مغازه می زیه تو دندانهاش ومی شکنندومی ریزند. فردا دوباره می آید ومی گوید آقا آب هویج داری؟

۴-
یک روز یک مرده زنگ می زنه فلسطین می بینه اشغال قطع می کند.

۵-
یک روز یک آمرکایی ویک ترک و یک مرد اسپانیایی با هم مسابقه دادند این مسابقه این بود که هر که بتواند بیشتر در یک طویله پیش یک خره زندگی کند برنده است.پس شروع کردند .
آمریکایی رفت وتا یک هفته در آنجا ماند و وقتی بیرون آمد گفت اکسیژن اکسیژن. اسپانیاییه رفت و یک روز بیشتر از آمریکایی ماند ووقتی بیرون آمد گفت اکسیژن اکسیژن. نوبت به ترکه رسید.۲سال در آنجاماند واین دفعه خره می پره بیرون ومی گوید اکسیژن اکسیژن.
بخش برنامه ها:

 BitDefender 8 Professional Plus

اینم دیگه آخرین ورژن از این آنتی ویروس قدرتمند هست که در بین تمام آنتی ویروسها اول شده!!به نظر من آنتی ویروس خیلی خوبی هست اما ورژن پلاس Zone Alarm که هم آنتی ویروس داره و هم آنتی هکر به نظر من بهترین هست بعد این آنتی ویروس.
(دانلود  
Zone Alarm 10MB رو دانلود کنید  )



Download    

     Serial: AC4F1-23FE2-9617A-182BB

حجم:13MB
 


 Graphics Converter Pro 5.4.40610  

برنامه Graphics Converter یک نرم افزار بسیار عالی هست جهت ادیت کردن عکسها با افکتهای مختلفی که داره.همچنین این برنامه طبق گفته سازنده این نرم افزار میتونه ۵۰۰ گونه از فرمتهای عکس رو ایمپورت کنه و آنهارو ویرایش و تبدیل به هم کنه!!

 


Download     

حجم:3.6MB


TuneUp Utilities 2004 4.1.2316

این هم ورژن جدید این برنامه هست.این نرم افزار با امکاناتی که داره میتونه سرعت سیستم 
 شما رو بسیار زیاد کنه.این بسته نرم افزاری شامل ابزاری به نام TuneUp MemOptimizer  هم هست که وظیفه اش اینه که به مدیریت فضای حافظه بپردازه و فضای مورد نیاز رو در اختیار برنامه ای که بهش نیاز داره بذاره!!!
از ابزار های مفید دیگه این نرم افزار قدرتمند وزیبا میشه به TuneUp Process Manager , TuneUp Registry Editor ,TuneUp StartUp Manager ,TuneUp System Information ,TuneUp Undelete ,TuneUp Shredder اشاره کرد همچنین ابزار TuneUp System Optimizer سیستم عامل و تنظیمات اینترنت شما رو بهینه میکنه .دیگه چی می خواین!!

 


Download    

 
Crack   

حجم:7.1MB


 Alead Search Engine Builder Pro v1.86

توضیحات: آیا می خواهید برای وب سایت خودتان یک موتور جستجو داشته باشید؟ بوسیله این برنامه به راحتی قادر خواهید بود به بازدیدکنندگان سایتتان این امکان را بدهید که مطلب مورد نظر را به راحتی پیدا کنند.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
25/1 MB

خب دوستان امیدوارم که لذت برده باشیدبه  امید بازدید دوباره ی شماازاینه وبلاگ خدانگهتار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد