خب رها وبرنامه های جدید

سلام چطورید  خوبید من که خوبم خب می ریم که بنویسم:بسم الله الرحمن الرحیم
بخش خبری:

ایوانکوویچ : ملى پوشان دستورات مربیان را اجرا کردند

ایوانکوویچ در کنفرانس خبرى ضمن اعلام رضایت کامل از نحوه بازى تیم ایران اظهار داشت ،بازیکنان ایرانى با روحیه بسیار عالى ووصف ناپذیرى در این دیدار حاضر شدند . وى افزود،تیم ایران همیشه در بازیهاى مهم نوآفرینى مى کند که شما قسمتى از آن را در این دیدار شاهد بودید . سرمربى تیم ملى فوتبال ایران در مورد ترکیب ملىپوشان تیم کشورمان در این دیدار اظهار داشت : مهار بازیکنانى چون خداداد

 برانکو ایوانکوویچ سرمربى کروات تیم ملى فوتبال ایران دلیل پیروزى ملى پوشان کشورمان مقابل تیم اردن را گوش دادن بازیکنان به دستورات مربیان عنوان کرد. در پایان دیدار تیم هاى ایران و اردن ، ایوانکوویچ در کنفرانس خبرى ضمن اعلام رضایت کامل از نحوه بازى تیم ایران اظهار داشت ،بازیکنان ایرانى با روحیه بسیار عالى ووصف ناپذیرى در این دیدار حاضر شدند . وى افزود،تیم ایران همیشه در بازیهاى مهم نوآفرینى مى کند که شما قسمتى از آن را در این دیدار شاهد بودید . سرمربى تیم ملى فوتبال ایران در مورد ترکیب ملىپوشان تیم کشورمان در این دیدار اظهار داشت : مهار بازیکنانى چون خداداد عزیزى،على دایى، هاشمیان ،على کریمى در خط حمله کار بسیار دشوارى بود واین موضوع تیم اردن را سرگردان کرد. وى افزود البته تیم ایران در این دیدار فرصتهاى بسیار زیادى را از دست داد که مىتوانست نتیجه بازى را بهتر کند . سرمربى تیم ایران در مورد تفاوت دیدار ایران واردن در دیدار رفت اظهار داشت ،در حقیقت بازیکنان ایران بازى در تهران را بطور کامل جدى نگرفته بودند که در اینجا جبران آن را کردند . وى ابراز امیدوارى کرد که تیم ایران در بازیهاى بعدى در شرایط بهترى قرار گیرد تا بتواند در جام جهانى۲۰۰۶ آلمان حضور پیدا کند . الجوهرى سرمربى تیم ملى فوتبال اردن در این کنفرانس شرکت نکرد.

تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 19 شهریور 1383

و:

شادمانى جوانان ایرانى در پى پیروزى دلچسب بر تیم فوتبال اردن

لحظاتى از پایان بازى نگذشته بود که اولین دسته هاى موتور سوار با پرچم هاى سه رنگ ایران در خیابان ولى عصر (عج ) ظاهر شدند و عده اى نیز با پاى پیاده و پرچم به دست ،نام ایران را فریاد مى کردند. آنان فریاد "ایران - ایران " سر مى دادند و ترک نشینان موتورسیلکت ها نیز مشت هاى خود را گره کرده و دو دستان خود را به نشانه پیروزى بالا مى گرفتند.

 فلاشرهاى روشن هزاران خودرو و موتورسیکلت و صداى ممتد بوق در آخرین ساعات چهارشنبه ، خبر از یک پیروزى داشت ، پیروزى تیم ملى فوتبال ایران بر اردن که در دقایق پایانى با دوگل على رضا نیکبخت واحدى و على دائى اتفاق افتاد. ازاین لحظه به بعد غریو شادى بود وهلهله جوانانى که به خیابان هاى اصلى و پرتردد تهران سرازیر شدند، صداى بوق و برق فلاشرها با همهمه شادى درهم آمیخته بود. لحظاتى از پایان بازى نگذشته بود که اولین دسته هاى موتور سوار با پرچم هاى سه رنگ ایران در خیابان ولى عصر (عج ) ظاهر شدند و عده اى نیز با پاى پیاده و پرچم به دست ،نام ایران را فریاد مى کردند. آنان فریاد "ایران - ایران " سر مى دادند و ترک نشینان موتورسیلکت ها نیز مشت هاى خود را گره کرده و دو دستان خود را به نشانه پیروزى بالا مى گرفتند. برخى از موتورسوارها نیز با همسر و فرزند درخیابانها به راه افتاده بودند و اکثر آنان پرچم هاى سه رنگ ایران را دور بدن خود پیچیده بودند و یا آن را در هوا مى چرخاندند. این دیدار، براى ایرانىهایى که از شکست دیدار رفت برابر اردن شوکه شده بودند، از حساسیت بسیار بالایى برخوردار بود. اکنون سالهاست که ایرانى ها در پى هر پیروزى درعرصه ورزش ، بویژه مسابقات فوتبال که با ناکامىهایى نیز روبه رو بوده ، در خیابانها ظاهر شده و به جشن و پایکوبى مى پردازند. بامداد پنجشنبه خیابانها بحدى شلوغ بود که به نظر مىرسید هنوز شب به پایان نرسیده است . گزارش خبرنگار ایرنا از سطح شهر تهران حاکى است که جمعیت قابل توجهى با خودرو و به همراه خانواده هاى خود که از پیروزى تیم ایران بر اردن شادمان بودند، با حضور در میدان محسنى و خیابان هاى اطراف ، به پایکوبى پرداختند. جوانترها که جمعیتى بالغ بر چند صد نفر مىشدند، نواى "ایران - ایران " را همنوا شده و گاهى هم خطاب به اردنىها و دیگر حریفان ورزشى ایران زمزمه مىکردند : "هر که به گل دست بزنه شاپرک نیشش مىزنه ". ماموران نیروى انتظامى نیز با توجه به راه بندانهایى که درطول خیابان میرداماد ایجاد شده بود، به کمک همکاران پلیس راهنمایى و رانندگى خود شتافته بودند، ودر عین حال با تکان دادن دست ، مردم را در جشن پیروزى همراهى مىکردند. از دیگر میادین ، مناطق و محلات شهر تهران نیز در آخرین ساعات چهارشنبه و اولین ساعات بامداد پنجشنبه خبر رسید که شهروندان درپى پیروزى تیم ملى فوتبال ایران درخیابانها جمع شده و به شادمانى پرداختند. میادین نور، تجریش ، آرژانتین ، ایران زمین شهرک غرب و اکباتان از جمله مناطق و محلاتى است که چهارشنبه شب شاهد برگزارى مراسم شادى و شادمانى بود. ایرانى ها در آخرین روزهاى بازى هاى المپیک آتن نیز پیروزى مردان و پهلوانان خود را جشن گرفتند که این غرورآفرینىها با شاهکار "حسین رضا زاده " قهرمان بلامنازع وزنه بردارى جهان شروع شد و با کسب مدال طلا از سوى هادى ساعى قهرمان تکواندوى جهان و نیز مدالهاى نقره على رضا رضایى و مصطفى جوکار در کشتى آزاد، برنز یوسف کرمى در تکواندو و على رضا حیدرى در کشتى آزاد خاتمه یافت و یاد و خاطره نسبتا خوشى از المپیک آتن را به یادگار گذاشت .

تاریخ  مخابره پیام:پنجشنبه 19 شهریور 1383

بخش برنامه ها:

 

WinXP Manager 4.8.5.1

این برنامه به شما کمک میکنه تا ویندوز خودتون رو تنها با فشار یک کلیک از دست فایلهای  به درد نخور خلاص کنه و به طور کلی یک نفس تازهای به ویندوز شما بده.با توجه به اینکه حجم برنامه چندان زیاد نیست نسبت به کارایش بسیار خوب هست.

 


 Download  

 Crack 

حجم:1.8MB

ببخشید که برنامه ها را کم کذاشتم چون سرم شلوغه ودارم یک وبلاگ جدید می زنم که وقتی آمادده شد اسمش رو می گم ودر آن مثل این وبلاگ قالب آماده وجود دارد هم برنامه های دانلودی که بهتر از اینه خب خداحافظ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد