خبرها و برنامه ها

سلام دوستان ببخشید که دیربدیرمی نویسم خودتون می بینین که وبلاگ دربازسازی است و کم کم  درستش می کنم خب این هم خبرهای این هفته:
بخش خبری:

تیم ملی فوتبال آلمان با بازیکنان اصلی به تهران می آید

حسن غفاری مدیر روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب افزود : انگیزه برگزاری چنین مسابقه ای کمک به زلزله زدگان شهر بم بود که طبق توافقات بعمل آمده بین مسئولان فدراسیونهای دو کشور ایران و آلمان بخشی از عواید بلیط فروشی این دیدار برای بازسازی و تامین امکانات ورزشی موردنیاز شهرستان بم اختصاص خواهد یافت .

 مدیر روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از اختصاص بخشی از عواید بلیط فروشی دیدار تیمهای ملی ایران و آلمان جهت بازسازی تاسیسات ورزشی شهر زلزله زده بم خبر داد. حسن غفاری مدیر روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب افزود : انگیزه برگزاری چنین مسابقه ای کمک به زلزله زدگان شهر بم بود که طبق توافقات بعمل آمده بین مسئولان فدراسیونهای دو کشور ایران و آلمان بخشی از عواید بلیط فروشی این دیدار برای بازسازی و تامین امکانات ورزشی موردنیاز شهرستان بم اختصاص خواهد یافت . وی افزود : طبق هماهنگیهای بعمل آمده در بین دو نیمه دیدار ایران و آلمان طی مراسمی مبلغی که برای این اقدام خیرخواهانه درنظر گرفته می شود , اعلام خواهد شد که امیدواریم با استقبال علاقمندان فوتبال مبلغ قابل توجهی به این اقدام خیرخواهانه اختصاص یابد. غفاری با بیان اینکه حق پخش تلویزیونی و تبلیغات اطراف زمین در این دیدار متعلق به فدراسیون فوتبال آلمان خواهد بود , اظهار داشت : هماهنگیهای لازم در این زمینه صورت گرفته و آلمانی ها تدارک گسترده ای برای پوشش تصویری و تبلیغاتی این دیدار درنظر گرفته اند و قرار است ظرف روزهای آینده تجهیزات موردنظر خود را در ورزشگاه آزادی نصب و راه اندازی کنند. البته با توجه به اینکه این دیدار در کشورمان برگزار می شود , کشورمان بابت پخش این دیدار هزینه ای را متحمل نخواهد شد. مدیر روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با تاکید براینکه تیم ملی فوتبال آلمان با تمامی ستارگانش به ایران خواهد آمد , گفت : این امر یکی از شروط مورد توافق دو کشور بوده است و مقامات فدراسیون فوتبال آلمان قول داده اند با تیم اصلی خود در این دیدار شرکت کنند. وی با اعلام اینکه دیدار با آلمان تک بازی خواهد بود , خاطرنشان کرد : این مسابقه بازی برگشت نخواهد داشت و ما امیدواریم با میزبانی شایسته این دیدار بتوانیم پای تیمهای بزرگ دیگر فوتبال دنیا را به ایران بازکنیم و از این طریق اعتبار فوتبال کشورمان در سطح بین المللی بیفزائیم . غفاری در پایان اظهار داشت : حضور تیم مطرح و بزرگی چون تیم ملی فوتبال آلمان که عنوان نایب قهرمانی جهان را در اختیار دارد , در ایران موفقیت ارزشمندی برای فدراسیون فوتبال بشمار می رود و پس از پیروزی انقلاب برای اولین بار است که تیمی در این سطح در ایران با تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار خواهد کرد. بخشی از عواید این بازی به بازسازی تاسیسات ورزشی شهر زلزله زده بم اختصاص می یابد

تاریخ  مخابره پیام:دوشنبه 6 مهر 1383

و:

مهدوى‌کیا و کریمی؛ کاندیداى‌ بهترین‌ بازیکن‌ جهان‌

کمیته‌ تاریخ‌ و آمار فیفا هر ساله‌ بهترین‌ بازیکن‌ فوتبال‌ جهان‌ را براساس‌ نظرخواهى‌ از کارشناسان‌ صاحب‌نام‌ فوتبال‌ جهان، سردبیران‌ روزنامه‌ها و مجلات‌ معتبر و نظرخواهى‌ از طرفداران‌ فوتبال‌ و... انتخاب‌ و طى‌ مراسم‌ خاصى‌ توپ‌ طلاى‌ برترین‌ بازیکن‌ جهان‌ را به‌ بازیکن‌ برتر اهدا

 کمیته‌ تاریخ‌ و آمار فیفا هر ساله‌ بهترین‌ بازیکن‌ فوتبال‌ جهان‌ را براساس‌ نظرخواهى‌ از کارشناسان‌ صاحب‌نام‌ فوتبال‌ جهان، سردبیران‌ روزنامه‌ها و مجلات‌ معتبر و نظرخواهى‌ از طرفداران‌ فوتبال‌ و... انتخاب‌ و طى‌ مراسم‌ خاصى‌ توپ‌ طلاى‌ برترین‌ بازیکن‌ جهان‌ را به‌ بازیکن‌ برتر اهدا مى‌کند.
در لیست‌ کاندیداهاى‌ برترین‌ بازیکن‌ جهان‌ این‌ بازیکنان‌ مى‌توانند حضور داشته‌ باشند:
-1 برترین‌ بازیکنان‌ جهان‌ براساس‌ انتخاب‌ فیفا
-2 بازیکنان‌ حاضر در تیم‌ منتخب‌ فیفا در آخرین‌ انتخاب‌ این‌ فدراسیون‌
-3 بازیکنان‌ برتر از نگاه‌ مجله‌ فرانس‌ فوتبال‌ در سال‌ 2004
-4 برترین‌ بازیکن‌ فوتسال‌ جهان‌ از دید فوتسال‌ پلانت‌ در سال‌ 2004
-5 بازیکنان‌ برتر جام‌ ملتهاى‌ سال‌ 2004 اروپا، آفریقا، آسیا، آمریکاى‌ جنوبی، آمریکاى‌ مرکزی، اقیانوسیه‌
-6 بازیکنان‌ برتر سال‌ 2004 قاره‌هاى‌ اروپا، آفریقا، آسیا، آمریکاى‌ جنوبی، آمریکاى‌ مرکزی، اقیانوسیه‌
-7 بازیکنان‌ انتخاب‌ شده‌ از سوى‌ مجله‌ اونز فوتبال، ورلدساکر و براوو
-8 بازیکنان‌ تیم‌ منتخب‌ جام‌ ملتهاى‌ قاره‌هاى‌ آفریقا، اروپا، آسیا، آمریکاى‌ جنوبی، مرکزى‌ و اقیانوسیه‌ در سال‌ 2004
براساس‌ اعلام‌ کمیته‌ تاریخ‌ و آمار فیفا لیست‌ بازیکنان‌ برتر 5 قاره‌ جهان‌ (300 بازیکن) در پایان‌ سال‌ 2004 میلادى‌ اعلام‌ و رأى‌گیرى‌ براى‌ انتخاب‌ برترین‌ بازیکن‌ به‌ مدت‌ یک‌ ماه‌ (ژانویه‌ تا فوریه‌ 2005) دى‌ و بهمن‌ سال‌ جارى‌ انجام‌ مى‌شود.
طبق‌ اعلام‌ این‌ کمیته‌ در حال‌ حاضر 11 بازیکن‌ برتر جام‌ ملتهاى‌ 2004 آسیا به‌ نام‌هاى‌ یوشیکاتسو کاواگوچى‌ (ژاپن- دروازه‌بان)، مهدى‌ مهدوى‌کیا و على‌ کریمى‌ (ایران)، زهانگ‌ زهى‌ (چین)، میاموتو (ژاپن)، یوجى‌ ناکازاوا (ژاپن)، ژائویون‌ ژهى‌ (چین)، طلال‌ یوسف‌ (بحرین) و شونسوکى‌ ناکامورا (ژاپن)
علأحبیل‌ (بحرین) و شائوجیایى‌ (چین) در لیست‌ اولیه‌ این‌ انتخابات‌ قرار دارند که‌ در این‌ بین‌ شانس‌ شونسوکى‌ ناکامورا (ژاپن) و على‌ کریمى‌ (ایران) به‌ عنوان‌ برترین‌ بازیکنان‌ جام‌ ملت‌هاى‌ 2004 آسیا براى‌ حضور در لیست‌ نهایى‌ برترین‌ بازیکن‌ جهان‌ بیش‌ از سایرین‌ است.
گفتنى‌ است‌ در لیست‌ نهایى‌ برترین‌ بازیکن‌ جهان‌ در سال‌ 2003، 3 بازیکن‌ آسیایى‌ به‌ نام‌هاى‌ ماکسیم‌ شاتسنیخ‌ (ازبکستان) مهدى‌ مهدوى‌کیا (ایران) و اسماعیل‌ مطر (امارات) حضور داشتند که‌ در این‌ بین‌ تنها ماکسیم‌ شاتسنیخ‌ موفق‌ به‌ کسب‌ 12 راى‌ شد و دو بازیکن‌ دیگر آسیایى‌ راى‌ نیاوردند.
پاول‌ ندود با کسب‌ 818 راى‌ سال‌ گذشته‌ عنوان‌ برترین‌ بازیکن‌ جهان‌ را به‌ خود اختصاص‌ داد و تیرى‌ هانرى‌ و زیدان‌ با 540 و 350 راى‌ در مکان‌ دوم‌ و سوم‌ ایستادند.
اسامى‌ بهترین‌هاى‌ فوتبال‌ جهان‌ در طول‌ 12 سال‌ گذشته‌
1992: مارکو فان‌ باستن‌ (آ.ث.میلان‌ - هلند)
1993: روبرتو باجو (یوونتوس‌ - ایتالیا)
1994: روماریو (فلامینگو - برزیل)
1995: ژرژ وه‌آ (آ.ث.میلان‌ - لیبریا)
1996: رونالدو (بارسلونا - برزیل)
1997: رونالدو (اف.ث. اینترنشنال‌ - برزیل)
1998: زین‌الدین‌ زیدان‌ (یوونتوس‌ - فرانسه)
1999: ریوالدو (بارسلونا - برزیل)
2000: لوئیس‌ فیگو (رئال‌مادرید - پرتغال)
2001: مایکل‌ اوون‌ (لیورپول‌ - انگلیس)
2002: رونالدو (رئال‌مادرید - برزیل)
2003: پاول‌ ندود (یوونتوس‌ - جمهورى‌ چک)

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 5 مهر 1383

و:

ستایش فدراسیون جهانی بسکتبال از جوانان ایران

سایت رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) با ارایه‌ی تحلیلی از دیدار دو تیم جوانان ایران و کره‌ی جنوبی در فینال رقابتهای قهرمانی آسیا، جوانان بسکتبالیست ایرانی را ستایش کرد. درگزارش تحلیلی فیبا آمده است:« پیش از شروع دیدار نهایی می‌شد حدس زد که پیروزی ایران بر کره‌ی جنوبی حتمی است و خط حمله‌ی قدرتمند

 سایت رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) با ارایه‌ی تحلیلی از دیدار دو تیم جوانان ایران و کره‌ی جنوبی در فینال رقابتهای قهرمانی آسیا، جوانان بسکتبالیست ایرانی را ستایش کرد. درگزارش تحلیلی فیبا آمده است:« پیش از شروع دیدار نهایی می‌شد حدس زد که پیروزی ایران بر کره‌ی جنوبی حتمی است و خط حمله‌ی قدرتمند این تیم با حضور جابر روزبهانی کار را برای بازیکنان کره جنوبی مشکل خواهد کرد. با شروع این دیدار حدس‌ها به گمان تبدیل شد و جوانان بسکتبالیست ایران توانستند قدرت خود را بر حریف خود دیکته کنند.» فدراسیون جهانی بسکتبال چهره‌ی ایران را از شروع مسابقات، به چهره‌ی یک قهرمان تشبیه می‌کند:« پیروزی‌های توفانی تیم جوانان بسکتبال ایران در شروع مسابقات از این تیم چهره‌ی یک قهرمان را ساخته بود و ایران با کسب این مقام نشان داد که همچنان در جاده‌ی موفقیت قدم برمی‌دارد.»

تاریخ  مخابره پیام:شنبه 4 مهر 1383

بخش برنامه ها:

 McAfee Personal Firewall Plus v6.0.6014 Retail

توضیحات: جدیدترین نسخه یکی از فایروال های قدرتمند یعنی،‌ McAfee Personal Firewall، به بازار عرضه شد. محبوبیت این برنامه چنان است که نیاز به توضیح نمی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت McAfee.com مراجعه فرمایید.

دریافت برنامه: Download     Key Included
9/3 MB

 Xara 3D 5

توضیحات: آیا می خواهید برای وبلاگ و یا وب سایتتان یک لوگوی زیبا داشته باشید؟ بوسیله این نرم افزار براحتی قادر خواهید بود لوگو های کاملاْ حرفه ای را خلق نمایید. در این نگارش امکانات زیادی از جمله استخراج تصاویر متحرک به صورت Flash و .... به برنامه اضافه شده است.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
3/1 MB 


 ZoneAlarm PRO 5.1.011

توضیحات: این نرم افزار رایانه شما را از خطر نفوذ حکرها در امان نگاه می دارد. همچنین نامه های الکترونیکی ناخواسته و مزاحم موسوم به Spam را بلوکه می کند. این نگارش امکانات زیاد دیگری نیز دارد.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
55/5 MB 




 Nero Burning ROM v6.3.1.25

توضیحات: آخرین نسخه از نرم افزار معروف Nero مخصوص کپی زدن بر روی انواع CD به صورت کاملاْ پیشرفته!

دریافت برنامه: Download     +      Crack
25/28 MB


 NeroVision Express 2.1.2.21

توضیحات: این هم جدیدترین نگارش از برنامه قوی NeroVision مخصوص ایجاد و ویرایش انواع فرمتهای ویدیویی از قبیل MPEG-1 و MPEG-2 و MPEG-4 و DVD و غیره. بوسیله این نرم افزار می توان افکتهای پیشرفته را خلق کرد. همچنین قادر است زیرنویس های جالبی را بر روی فایل قرار دهد.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
24/25 MB 


 Super Mario III - Mario Forever   
این بازی رو که همتون فکر کنم بشناسین .یادش بخیر قدیما چقدر بازی می کردیم این Super Mario رو؛چونکه واقعا بازی جالبی بود و هنوزم این بازی طرفدارای زیادی داره.البته این ورژن از  Super Mario جدیدترین قسمت از این بازی هست.

 

Download: Super Mario III - Mario Forever 
 
حجم:۱۸MB


 Arial Sound Recorder v1.1.6

این نرم افزار یکی از بهترین برنامه ها هست جهت ضبط صدا.از ویژهگی های این برنامه میشه به قابلیت تنظیم کردن کیفیت ضبط صدا اشاره کرد که شما میتونین با هر فرمتی که خواستین اون رو ضبط کنین.

 

Download    

 
Crack  

حجم:۲.3MB

 Flash Decompiler v1.52

خیلی وقتها شده که شما وارده یک سایتی شدین و از لوگو یا بنر یا هر چیزه دیگه ای که با فلش ساخته شده باشه خوشتون بیاد و با خودتون فکر میکردید که چی میشد شما هم از اینها داشتین؟؟شما به کمک این برنامه میتونین هر فایل فلشی رو که در وبسایتها دیدین به راحتی بر دارین و بر روی کامپیوتر خودتون سیو کنین.


Download    

 
Crack  

حجم:۳.3MB 

 Startup Manager Platinum 2004 1.0.5

هنگامی ویندوز شما بالا مییاد یسری از فایلها و برنامه ها هم به همراه ویندوز شروع به لود شدن و بالا آمدن میکنن.شما به وسیله این برنامه میتنونین بر روی اون فایلها نظارت کامل داشته باشین و هر کدوم رو که خواستین فعال و یا غیر فعال کنین که باعث میشه تاثیر مستقیم بر سرعت بالا آمدن سیستم شما داشته باشه.

 

Download    

 Serial   

حجم:۲.۵MB


Shareaza 2.1

اینم هم مخصوص دانلود کردن موزیک از اینترنت می باشد این برنامه بی شباهت به kazaa نیست اما سرعت دانلودش بیشتره و امکانات بهتری رو هم نسبت به اون داره.




Download    

حجم:  3.15MB

خب دوستان امیدوارم که دوباره به ماسربزنیدیادتون نره نظربدین خدانگهتار.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد