مختلف خبرو....

سلام دوستان امیدوارم که خوب باشید ماهمه داریم دعا می کنیم که تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی اردن پیروز گردد خب به این خبر توجه کنید:
بخش خبری:

خبرگزارى فرانسه : تیم ملى فوتبال ایران نیاز به پیروزى برابر اردن دارد

تیم فوتبال ایران که پس از شکست یک بر صفر دیدار رفت خود مقابل اردن در خطر حذف شدن قرار دارد، با به کارگیرى "وحید هاشمیان " و " خداداد عزیزى" به تقویت این تیم پرداخته است . خداداد عزیزى بازگشت به تیم ملى را انگیزه ملى خواند و وحید هاشمیان ستاره تیم بایرن مونیخ آلمان نیز که به دلیل قدرت

 خبرگزارى فرانسه در گزارشى در مورد دیدار چهارشنبه شب تیم ملى فوتبال ایران و اردن نوشت : تیم قدرتمند ایران براى همگام شدن با تیمهاى چین ، ژاپن و کره جنوبى در نزدیک تر شدن به جام جهانى۲۰۰۶ آلمان ، نیاز به یک پیروزى دارد. تیم فوتبال ایران که پس از شکست یک بر صفر دیدار رفت خود مقابل اردن در خطر حذف شدن قرار دارد، با به کارگیرى "وحید هاشمیان " و " خداداد عزیزى" به تقویت این تیم پرداخته است . خداداد عزیزى بازگشت به تیم ملى را انگیزه ملى خواند و وحید هاشمیان ستاره تیم بایرن مونیخ آلمان نیز که به دلیل قدرت سرزنى اش معروف به "هلیکوپتر" است ، با پایان دادن به غیبت سه ساله خود گفت : من براى کمک به کشورم بازگشته ام . عزیزى مهاجم کهنه کار تیم ایران که نقش مهمى در حذف تیم ملى استرالیا و صعود ایران به جام جهانى۹۸ فرانسه داشت ، اختلافات خود کنار گذاشته و گفت : من با هم تیمىها و همچنین مسوولان تیم ملى مشکلى ندارم و براى خدمت به کشورم بازگشته ام . با وجود این تیم ایران در تلاش براى تحقق سومین حضور خود در جام جهانى کار سختى مقابل تیم اردن پیش رو دارد، تیمى که با یک تفکر دفاعى و با مربیگرى "محمود الجوهرى" مربى مصرى و افسانه اى خود وارد میدان مىشود. تیم اردن تحت مربیگرى الجوهرى باصعود به مرحله یک چهارم نهایى در اولین تجربه حضور خود در جام ملتهاى آسیا، رده بندى فیفا را به هم ریخت . در همین حال تیمهاى چین ، ژاپن و کره جنوبى در دیدار مقابل تیمهاى مالزى، هند و ویتنام مشکل چندانى نخواهند داشت . تیم ژاپن قهرمان آخرین دوره جام ملتهاى آسیا که در صدر جدول رده بندى تیمهاى آسیایى نیز قرار دارد در مصاف با تیم هند پس از شکست ۷ بر صفر این تیم در دور رفت ، صعود خود را صددرصد قطعى خواهد کرد. اما "استفان کنستانتین " مربى انگلیسى تیم هند با امید به جلوگیرى از کسب نتیجه اى مانند نتایج بازیهاى کریکت ، در جلسات پایانى تمرین این تیم براى دیدار روز چهارشنبه اساس کار خود را بر سیستم دفاعى قرار داده است . وى گفت : من تمام تلاش خود را براى بالا نگه داشتن روحیه بازیکنان انجام مىدهم و افزود : همه مىدانند که تیم ژاپن حریف قدرتمندى است اما با این وجود مىخواهیم مبارزه خوبى براى هواداران خود به نمایش بگذاریم . تیم ملى فوتبال چین نایب قهرمان جام ملتهاى آسیا که حداکثر امتیاز را از سه دیدار نخست خود کسب کرده است ، با سفر به پایین ترین نقطه آسیا یعنى مالزى مسیر طولانى خود را به سوى آلمان ادامه خواهد داد. کره جنوبى که با دو پیروزى و یک شکست سرگروه گروه ۷ است ، با امید به عدم تکرار شکست یک بر صفر سال گذشته خود مقابل ویتنام در چارچوب رقابتهاى جام ملتهاى آسیا به این کشور سفر مىکند. "جو بونفرر" مربى جدید تیم کره جنوبى که تحت فشار براى خلق مجدد شرایطى که این تیم به مرحله نیمه نهایى جام جهانى۲۰۰۲ صعود کرد، قرار دارد علىرغم حضور ناموفق در بازیهاى المپیک و همچنین جام ملتهاى آسیا، در مورد غلبه بر ویتنام ، تیم سوم گروه ۷ ، مطمئن به نظر مىرسد. در چارچوب رقابتهاى مقدماتى جام جهانى۲۰۰۶ آلمان ۳۲ تیم آسیایى در قالب هشت گروه چهارتیمى باهم به رقابت مىپردازند و در پایان ، تیم هاى نخست این هشت گروه به مرحله پایانى دیدارهاى مقدماتى این رقابتها راه مىیابند. در گروه دوم تیم عراق مسرور از کسب قهرمانانه مقام چهارمى در بازیهاى المپیک آتن در برابر ازبکستان قرار مىگیرد و در گروه ۸ نیز عربستان سعودى، به مصاف ترکمنستان مى رود.

تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 17 شهریور 1383

بخش برنامه ها:
  
 Ulead DVD Player 1.1 English
می دونم که این برنامه ها را گذاشتم اما این از اون بهتره!!!
توضیحات: نرم افزاری است قدرتمند که انواع فرمتهای ویدیویی را از قبیل DVD-R/RW و DVD+R/RW و MiniDVD و VCD و SVCD و MOV و ... پشتیبانی می کند. این نگارش از برنامه احتیاج به DirectX 9.0 دارد.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
98/5 MB 

 Talisman Desktop 2.8 Beta build 2803

برنامه Talisman یکی از بهترین برنامه هایی هست که دسکتاپ و کلا شکل ویندوز شمارو عوض می کنه.در این برنامه سعی شده تا به کوچکترین نکات توجه بشه.خلاصه اینکه برنامه خیلی خوبی هست که ویندوز شمارو از حالت خسته کنندش و یکنواخت عوض می کنه و به زیباترین شکل ها در میاره.(این برنامه کرک شده هست)



 Download   

حجم:4.17MB 

 Ad-aware 6.0 build 181    

این هم یک برنامه بسیار عالی هست جهت از بین بردن تروجانها ؛ جلوگیری از ورود ویروسها به هنگام وصل شدن به اینترنت و همچنین جلوی کدهای مخرب هکرها رو می گیره.

 

 Download 

 
Crack   

حجم:2.5MB

بخش کلیپ:

نام کلیپ:قورباغه




نام کلیپ:مهران مدیری-پنجره


نام کلیپ:عکاسی بامانیتور

نام کلیپ: جوراب بدبو



نام کلیپ:فراپشه

نام کلیپ:پرسپولیس

نام کلیپ:خونه مادربزرگه


نام کلیپ:زیرآسمان شهر


نام کلیپ:یاهو

خب دوستان امیدوارم از نوشته هام استفاده کنید راستی اگر در بارهی قالب گذاشتن مشکلی یاهرمشکل دیگه ای که داشتید بامن تماس بگیرید(amin67_2006_1@yahoo.com)نظرهم بدین خدانگهتارتون علی یارتون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد