خبرپیروزی ایران-اردن و...

سلام دوستان خوبید من این پیروزی راتبریک می گویم خوب بریم سراین خبر:
بخش خبری:

ایران با شجاعت اردن را شکست داد

در این دیدار که در ورزشگاه ملک عبدالله امان برگزار شد، تیم ملى فوتبال کشورمان با نتیجه ۲ بر صفر تیم اردن را در هم کوبید تا علاوه بر انتقام شکست دور رفت ، دوباره به صدر جدول رده بندى این گروه صعود کند. براى تیم ملى فوتبال ایران "علیرضا نیکبخت واحدى" در دقیقه ۸۰

 تیم ملى فوتبال ایران چهارشنبه شب با برترى مقابل تیم اردن بار دیگر به صدر گروه اول مرحله مقدماتى جام جهانى۲۰۰۶ آلمان راه یافت . در این دیدار که در ورزشگاه ملک عبدالله امان برگزار شد، تیم ملى فوتبال کشورمان با نتیجه ۲ بر صفر تیم اردن را در هم کوبید تا علاوه بر انتقام شکست دور رفت ، دوباره به صدر جدول رده بندى این گروه صعود کند. براى تیم ملى فوتبال ایران "علیرضا نیکبخت واحدى" در دقیقه ۸۰ و " على دایى" دقیقه ۹۱ در این دیدار گلزنى کردند. در دیگر دیدار این گروه ، تیم قطر در یک بازى برتر با نتیجه ۶ بر یک تیم لائوس را شکست داد.
جدول رده بندى :

۱ - ایران ۴ بازى ۹ امتیاز تفاضل گل مثبت ۱۰
۲ - اردن ۴ بازى ۹ امتیاز تفاصل گل مثبت ۵
۳ - قطر ۴ بازى ۶ امتیاز تفاضل گل مثبت ۷
۴ - لائوس ۴ بازى -- تفاضل گل منفى۲۲
اسامى ملى پوشان فوتبال ایران در این دیدار به شرح زیر است :
ابراهیم میرزاپور، جلال کاملى مفرد، محمد نصرتى، یحیى گل محمدى، رحمان رضایى، حسین کعبى ( جواد کاظمیان از دقیقه ۷۶ )، جواد نکونام ، على کریمى، على دایى، خداداد عزیزى (علیرضا نیکبخت واحدى از دقیقه ۶۸ ) و وحید هاشمیان (سید محمد علوى از دقیقه ۹۲) .

تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 18 شهریور 1383

و:
 

برانکو ایوانکوویچ : پیروزى تیم ملى فوتبال ایران بر اردن حتمى است

وى در امان تصریح کرد : تیم ایران تا کنون شاهد چنین انسجامى نبوده و چنانچه بازیکنان دستورات داده شده را خوب اجرا کنند به راحتى از سد تیم اردن خواهند گذشت . سرمربى تیم ملى فوتبال ایران همچنین افزود، خوشبختانه بازیکنان ایران در زمین بازى توانائى نوآورى داشته و هنگام مسابقه ابتکارهاى بسیار جالب و خارج از تصور از خود نشان مى دهند.

 برانکو ایوانکوویچ سرمربى کروات تیم ملى فوتبال ایران اظهار داشت با شرایط خوبى که هم اکنون در ترکیب تیم ایران وجود دارد پیروزى بر تیم اردن حتمى است . وى در امان تصریح کرد : تیم ایران تا کنون شاهد چنین انسجامى نبوده و چنانچه بازیکنان دستورات داده شده را خوب اجرا کنند به راحتى از سد تیم اردن خواهند گذشت . سرمربى تیم ملى فوتبال ایران همچنین افزود، خوشبختانه بازیکنان ایران در زمین بازى توانائى نوآورى داشته و هنگام مسابقه ابتکارهاى بسیار جالب و خارج از تصور از خود نشان مى دهند. وى در مورد تفاوت این دیدار با بازى رفت با اردن اظهار داشت ، نمى توان در مورد همه دیدارها یک جور اظهار نظر کرد چرا که هر دیدارى شرایط ویژه خود را دارد. برانکو در ادامه تصریح کرد، ملى پوشان ایران از قدرت بدنى خوبى برخوردارند و در نهایت بر حریف خود فایق خواهند آمد. تیم هاى ملى فوتبال ایران و اردن چهارشنبه شب حساس ترین دیدار دور برگشت مرحله مقدماتى جام جهانى در منطقه آسیا را برگزار خواهند کرد.

تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 18 شهریور 1383

بخش برنامه ها:
 

 Folder Guard Professional 6.0

توضیحات: آیا می خواهید اطلاعات رایانه شما از دید دیگران دور باشد؟ این برنامه قادر است بر روی شاخه های موجود در دیسک سخت، رمزگذاری کند.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
17/1 MB


 
Netscape 7.2 Full

توضیحات: آخرین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای (Browser) موجود در عرصه نرم افزار یعنی، Netscape Navigator. این مرورگر امکانات زیاد دیگری نیز دارد. نگارش فوق از برنامه رایگان می باشد.

دریافت برنامه: Download
20/24 MB


 Video Edit Magic 3.36

توضیحات: توسط این ویرایش گر قوی می توانید فایلهای ویدیویی آماده و یا ذخیره شده بوسیله دوربین های دیجیتالی از طریق درگاه USB را ویرایش نموده و آنها را به فرمتهای AVI و MPEG و VCD و WMV و WMA و MOV و حتی DVD تبدیل کنید.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
42/8 MB

 Longhorn Transformation Pack 7

این برنامه هم ویندوز xp شمارو به Longhorn تغییر شکل می ده.واقعا ویندوز شما رو زیبا می کنه.این برنامه قابل نسب بر روی ویندوز xp یا Windows Server 2003 می باشد.

 

 Download  

حجم:12.9MB


 Panda platinum internet security 8.03.00

آخرین ورژن از فایروال قدرتمند شرکتPanda .این فایروال قابلیت بروز شدن اتوماتیک ؛ شناسایی ویروسها ؛از بین بردن تروجانها ؛جلوگیری از کدهای مخرب هکری؛کنترل برنامه ها؛ و کنترل اینترنت اکسپلورر شما رو نیز دارد.به نظر من این برنامه هیچی کمتر از فایروال zone alarm نداره.
 
 


 Download  

User Name: platsiete7
  Password: d48tgv2d

حجم:30MB

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد