بازی های وبلاگ من

اگر شما نفشتا های فروردین را بزنید چندتابازی برای دانلودگذاشته ام.امیدوارم از آن بازی ها خوشتان آید

بازی ایران-چین

سلام دوستان عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشد راستی بازی ایران-چین را تماشا کردید بسیار زیبا بود اما به خاطر بی حواسی یکی از بازیکنان گل ۱ را خوردیم اما نتیجه بازی این شد:
ایران۲ـچین۱
اگر چین کره ی جنوبی را شکست بدهد وماهم کره را شکست دهیم ما خواهیم برد وصعود می کنیم.
من برای شمابعضی از عکس های این بازی را می گذارم:

       

     

واین هم گل های بازی:

   
یک خبر:

 مهاجم تیم ملی امید : قبلا هم چنین گلی زده بودم

تهران  فکر می کنم گلی که به چین زدم درست بود و داور بی جهت این گل را مردود اعلام کرد . آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال امید با بیان این مطلب به خبرنگار مهر گفت: درمجموع داوری این دیدارضعیف بود واجازه نداد تیم ما با گلهای بیشتری چین را شکست دهد. وی با بیان اینکه تصورنمی کنم گلی که مقابل چین به ثمررساندم، ازنظرقوانین داوری ایرادی داشت، افزود: دراین صحنه دروازه بان چین توپ را رها کرده ومن بدون اینکه خطایی انجام داده باشم، تنها توپ را ربودم وفکرمی کنم داوردراین صحنه اشتباه کرد. من قبلا هم دربازیهای داخلی یکبارچنین گلی زده بودم وداورآنرا پذیرفته بود. مهاجم تیم فوتبال امید درباره بازی با چین وپیروزی مقابل این تیم تاکید کرد: ما بعد ازدوشکست متوالی مقابل کره وچین ازنظر روحی کاملا افت کرده بودیم وآقای فرکی درچند جلسه تمرینی که داشتیم، تنها روی مسائل روحی روانی کار کردند وخوشبختانه تمام تیم مقابل چین با انگیزه ظاهرشدند وتوانستیم با یک بازی خوب، پیروزی روحیه بخشی را درآغازدوربرگشت بازیها کسب کنیم تا همچنان به آینده امیدوارباشیم. برهانی درپایان یادآورشد: ما هنوز برای صعود به المپیک شانس داریم. به نظرمن چین می تواند کره جنوبی را شکست دهد و هنوزاین احتمال وجود دارد که ما ازاین گروه صعود کنیم. بنابراین باید دربازیهای آینده با تمام قدرت به میدان برویم ونهایت تلاشمان را انجام دهیم.
 

 


 

سرودهای ملی ایران

سلام  به این سرود ها هم گوش دهید:

سرود های ملی ایران

Listen to the Iranian National Anthem!


و همچنین: