خبرخیلی خوب وبرنامه های مختلف

سلام دوستان خوبیدمن که خوبم چون که پرسپولیس ۳-۱باختاین هم خبرش وخبردیگه:
بخش خبری:

شکست سنگین پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نخستین دیدار خود در چهارمین دوره رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران مقابل تیم فولاد خوزستان تن به شکست سنگینى داد. در این دیدار که به قضاوت فریدون اصفهانیان و در ورزشگاه تختى اهواز برگزار شد تیم پرسپولیس تهران با نتیجه ۳ بر یک

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نخستین دیدار خود در چهارمین دوره رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران مقابل تیم فولاد خوزستان تن به شکست سنگینى داد. در این دیدار که به قضاوت فریدون اصفهانیان و در ورزشگاه تختى اهواز برگزار شد تیم پرسپولیس تهران با نتیجه ۳ بر یک مغلوب میزبان خود شد تا دیدارهاى خود را در فصل جدید لیگ برتر با شکست آغاز کند. گلهاى این دیدار را ایمان مبعلى در دقیقه ۶ ، احمد مومن زاده ۹۰ براى تیم فولاد خوزستان و +در دقیقه ۳۸ و لفته حمیدى در دقیقه ۱ جواد کاظمیان در دقیقه ۶۴ براى تیم پرسپولیس به ثمر رساندند. در نیمه نخست این دیدار، بازیکنان تیم پرسپولیس بازى ناهماهنگ ، پراشتباه ، ساکن و کم تحرکى را به نمایش گذاشتند بطورى که بازیکنان جوان فولاد موفق شدند حملات بسیارى را بر روى دروازه این تیم ایجاد کنند. بازیکنان تیم فولاد خوزستان در این نیمه ، با ارائه یک بازى منطقى، منسجم و استفاده از تمامى نقاط زمین ، نبض بازى را در دست گرفتند و موفق شدند دو گل را وارد دروازه تیم پرسپولیس کنند. در این نیمه ، ایمان مبعلى در دقیقه ۱۷ یک ضربه پنالتى را به سود تیم فولاد از دست داد تا این تیم با نتیجه ۲ بر صفر نیمه نخست را به پایان برساند. در ابتداى نیمه دوم ، راینر سوبل سرمربى آلمانى تیم پرسپولیس ، رضا جبارى هافبک با تجربه این تیم را جایگزین محمدرضا مامانى کرد تا این بازیکن بتواند گره از مشکلات خط میانى تیم پرسپولیس باز کند . جبارى در دقیقه ۶۴ قصد حضور در محوطه جریمه تیم فولاد خوزستان را داشت که با خطاى مدافع این تیم روبه رو شد و اصفهانى ضربه خطایى درست پشت محوطه جریمه تیم فولاد به سود تیم پرسپولیس اعلام کرد که این ضربه جواد کاظمیان با شوتى زیبا به گل تبدیل کرد. پس از این گل بازیکنان تیم پرسپولیس براى کسب نتیجه تساوى، حملات بى محابایى را به سمت دروازه تیم فولاد طراحى کردند که تمامى این حملات با دفاع خوب مدافعان و ابراهیم میرزاپور دروازه بان ملىپوش فولاد دفع شد. بازى مىرفت که به پایان برسد که تیم فولاد خوزستان به یک گل دیگر دست یافت ، تا فولادىها نشان دهند با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و آینده - دار، یکى از مدعیان مسلم کسب عنوان قهرمانى چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هستند. اما بازیکنان تیم پرسپولیس تهران دراین دیدار ، بسیار متزلزل و ناهماهنگ ظاهر شدند تا به خوبى نقاط ضعف این تیم نمایان شود. بدون شک در صورتى که کادر فنى تیم پرسپولیس نتواند مشکلات عمده این تیم را هر چه سریعتر رفع کند تیم پرطرفدار تهرانى به مانند فصل گذشته کارنامه ناموفقى را در لیگ برتر از خود به نمایش خواهد گذاشت . در دیگر دیدار عصرامروز، تیم سایپا تهران در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با نتیجه پرگل۴ بر یک تیم فولاد سپاهان اصفهان (قهرمان جام حذفى باشگاه هاى ایران و یکى از نمایندگان ایران در جام باشگاه هاى آسیا ) را شکست داد.
گلهاى این دیدار را " على رضا عباسفرد " در دقیقه ۳ ، " ابراهیم صادقى" در دقایق ۳۵ و۷۷ و " امیر حسین یوسفى" در دقیقه ۶۵ براى تیم سایپا به ثمر رساندند. " عباس آقایى" در دقیقه ۱۷ از روى نقطه پنالتى تنها گل تیم سپاهان را وارد دروازه تیم سایپا کرد. برنامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران به شرح زیر است :
(نام تیم هاى میزبان نخست آمده است )
جمعه ۲۷ / ۰۶ / ۸۳
فجر شهید سپاسى با شموشک نوشهر ۳./ ۱۶ حافظیه شیراز
پاس تهران با پیکان تهران ۳./ ۱۶ ورزشگاه شهید دستگردى
پگاه گیلان با ملوان انزلى ۳./ ۱۶ ورزشگاه شهید عضدى رشت
صباباترى تهران با استقلال تهران ۳./ ۱۸ ورزشگاه آزادى
یکشنبه ۲۹ / ۰۶ / ۸۳
سایپا تهران با ذوب آهن اصفهان ۳./ ۱۶ ورزشگاه شریعتى کرج
ابومسلم خراسان با فولاد خوزستان ۳./ ۱۶ ورزشگاه تختى مشهد
استقلال اهوازبا فولاد مبارکه سپاهان ۱۷ ورزشگاه تختى اهواز
پرسپولیس تهران با برق شیراز ۳./ ۱۸ ورزشگاه آزادى تهران

تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 24 شهریور 1383

و:

وحید هاشمیان به اسرائیل سفر نکرد

وحید هاشمیان به تل‌آویو سفر نمی‌کند. رسانه‌های جهان مصدومیت را دلیل اصلی غیبت مهاجم ایرانی در دیدار بایرن با نماینده‌ی رژیم اشغالگر قدس عنوان کرده‌اند. سفرنکردن هاشمیان به همراه سایر هم‌ تیمی‌هایش به اسرائیل بازتاب گسترده‌ای در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های جهان داشت.

 وحید هاشمیان به تل‌آویو سفر نمی‌کند. رسانه‌های جهان مصدومیت را دلیل اصلی غیبت مهاجم ایرانی در دیدار بایرن با نماینده‌ی رژیم اشغالگر قدس عنوان کرده‌اند. سفرنکردن هاشمیان به همراه سایر هم‌ تیمی‌هایش به اسرائیل بازتاب گسترده‌ای در روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های جهان داشت.
BBC:
وحید هاشمیان مهاجم ایرانی بایرن برای دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر مکابی به تل‌آویو سفر نخواهد کرد. باشگاه مونیخی اعلام کرد این بازیکن با مصدومیت از ناحیه‌ی کمر دست به گریبان است. کشور ایران، اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسد و سفر اتباع ایرانی به اسرائیل ممنوع است. سخنگوی باشگاه بایرن مونیخ روز دوشنبه اعلام کرد تنها مصدومیت، هاشمیان را از این سفر محروم کرده است. او در این باره گفت:« او از ناحیه‌ی کمر احساس درد می‌کرد و حتی نمی‌توانست در تمرینات شرکت کند. بنابراین نمی‌توانستیم او را به اسراییل بفرستیم.» پیشتر آرش میراسماعیلی قهرمان جودوی جهان از رویارویی با رقیب اسراییلی خود در رقابت‌های المپیک آتن سرباز زده بود. یکصد و بیست و پنج هزار دلار پاداش این تصمیم میراسماعیلی بود.
رویترز:
وحید هاشمیان مهاجم ایرانی بایرن به تل‌آویو سفر نمی‌کند. مصدومیت، این مهاجم را از دیدار لیگ قهرمانان اروپا محروم کرده است. سفر به اسراییل برای اتباع ایرانی ممنوع است و این مساله سبب اظهار نظر سران ورزش ایران شده است. محمد درخشان یکی از سران ورزش این کشور در این باره به خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اعلام کرد که سفر ورزشکاران ایرانی چه به صورت انفرادی، چه به صورت تیمی با توجه به سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.
خبرگزاری فرانسه:
هاشمیان به اسراییل سفر نکرد. هیچ ایرانی تاکنون در خاک اسراییل با هیچ اسراییلی رقابت نکرده است. اگر مهاجم ایرانی بایرن مونیخ به اسراییل سفر می‌کرد با محرومیت روبرو می‌شد. در رقابت‌های المپیک آرش میراسماعیلی جودوکار ایرانی در رقابت با حریف اسراییلی شرکت نکرد. او 9800 یورو پاداش دریافت کرد.

تاریخ  مخابره پیام:سه شنبه 24 شهریور 1383

بخش برنامه ها:
 

 Color Impact v2.7.1

توضیحات: با این نرم افزار می توانید تصاویر گرافیکی حرفه ای را برای صفحات وب ایجاد کنید. برنامه فوق فرمتهای BMP و GIF و JPG و HTML و CSS و ACO و ACT و ACF و WMF و EMF و ... را پشتیبانی می کند.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
24/3 MB 


    Alead Search Engine Builder Pro v1.86

توضیحات: آیا می خواهید برای وب سایت خودتان یک موتور جستجو داشته باشید؟ بوسیله این برنامه به راحتی قادر خواهید بود به بازدیدکنندگان سایتتان این امکان را بدهید که مطلب مورد نظر را به راحتی پیدا کنند.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
25/1 MB

 Techsmith SnagIt 7.1.1

توضیحات: توسط این برنامه قدرتمند می توانید از تمام فعالیتهایتان در محیط ویندوز ازقبیل انتخاب منو ها، کلیک کردن بر روی دکمه ها و .... در یک فایل ویدیویی به همراه ضبط صدا کپی بگیرید.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
53/9 MB 

 AbyssMedia MP3 to WAV Converter 2.8

توضیحات: این برنامه فایلهای OGG و APE و MP3 و WMA را به فرمت WAV برای کپی زدن بر روی CD تبدیل می کند. برنامه فوق بر روی تمام نسخه های ویندوز قابل اجراست.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
904 KB

خب دوستان امیدوارم که لذت برده باشید خب تاعصر خدانگهتار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد