نظربدین

سلام چطورین چرا نظرنمی دین من که خیلی ناراحت شدممن این همه می نویسم اما شما نظر نمی دین خب بگذریم بای

سلام

سلام دوستان چطورید خوبید؟شهری از من:
 خواهی اگر قلب توروشن شود            پیش توعالم همه گلشن شود
درگذرازغصه وازاشک وآه                    خنده بکن ازته دل قاه قاه
خنده بقلب توصفا می دهد               خنده به چشم تواحیامی دهد
خنده به روی تودهدآب ورنگ               می شوی اندربرمردم قشنگ
خنده به هرلب که عیان می شود        گرکه بودپیرجوان می شود
خنده کنددورزتن دردرا                     خنده کندسرخ رخ زردرا
فایده ی خنده بودبیشمار                  زان بشوی شاددرین روزگار
ترک غم رفته وآینده کن                خنده کن وخنده کن وخنده کن.


امیدوارم که از شعرم خوشتان آمده لطفا نظر بدین ممنون.

این آهنگ های  باحال راهم گوش کنید؛

خیابان خوابهایار دبستانیعلی جانمبابا حیدر

بوی بارانشتربانای ایراندلقک

پشهوطنپلاکخاطره ها






  


 

کلیپ جدید:
بزن باران










خبرها

سلام دوستان چطورید خوبید خب از عکس ها خوشتان آمد چرا نظر نمی دین؟

این عکس را از وبلاگ دوستم میثم گذاشتم وبلاگش هک شدهاما نوشته هاش هست پس ... خب استقلال هم که درلیگ نفردوم است اما پیروزی ah ahنفرششم است
بگذریم جام ججهانی سال ۲۰۱۰ درشهر سول است واین مردم از همین الان جشن گرفتن نیستین که ببینید٬!!
راستی به این خبر نگاه کنید:

علی کریمی: از هیچ تیمی دعوت نامه ندارم

در حاشیه بازی دو تیم الاهلی و العین پیمان ترابی خبرنگار شبکه ورزش ایران با بازیکن ملی پوش کشورمان مصاحبه ای انجام داد که نظر شما را به آن جلب می کنیم.

امارات در حاشیه بازی دو تیم الاهلی و العین پیمان ترابی خبرنگار شبکه ورزش ایران با بازیکن ملی پوش کشورمان مصاحبه ای انجام داد که نظر شما را به آن جلب می کنیم.
- آقای کریمی خسته نباشید برد متوالی تیم الاهلی ، در مورد بازی صحبت کنید؟
* با سلام خدمت شما و همه خواننده های سایت ایران اسپورتس اول این برد را به تمام طرفداران تیم الاهلی تبریک میگم بازی خوبی بود ما زود به گل رسیدیم و توانستیم از گل زده خودمون به خوبی محافظت کنیم و مهم ۳ امتیاز بازی بود که ما به دست آوردیم.
- اینجا شایعه شده که در این ماه بهترین بازیکن آسیا علی کریمی میشود چه نظری دارید؟
* واالله من این خبر را خودم هم شنیده ام ولی نمیدانم چه قدر صحت داره ولی در هر حال AFC به من لطف داره و من هم هر دستوری که مربیان می دهند را در زمین اجرا می کنم نه چیز بیشتری ولی به هر حال هنوز معلوم نیست.
- از همین حالا مطبوعات شروع کردن به جنجال و گفته می شود علی کریمی از چند تیم در امارات و خارج امارات دعوتنامه داره خودتون توضیح بدید؟
* من نمی دونم چی بگم این مطبوعات به من لطف دارن که می گن ولی اینا همش شایعه است من از هیچ تیمی دعوت نامه ندارم و سال دیگر هم با الاهلی قرارداد دارم و خیلی هم راضی هستم از تیم و شرایط زندگی اینجا و فعلا که موندگار هستم.
- آقای کریمی در آخر اگر حرف خاصی دارید در خدمت هستیم؟
* حرفی ندارم و از شما تشکر می کنم و از مطبوعات هم که به من اینقدر لطف دارن سپاسگذارم.
واین خبرهم همچنین:

رضازاده جایزه چهارهزار دلاری را از آن خود کرد

حسین رضازاده قوی‌ترین مرد جهان در جریان مسابقات جام سنگین ‌وزن‌های جهان در نروژ، به مقام قهرمانی دست یافت. حسین رضازاده در مسابقات جام سنگین وزن‌ها به مصاف 7 وزنه‌بردار فوق سنگین جهان رفت که در نهایت با به روی

تهران  حسین رضازاده قوی‌ترین مرد جهان در جریان مسابقات جام سنگین ‌وزن‌های جهان در نروژ، به مقام قهرمانی دست یافت. حسین رضازاده در مسابقات جام سنگین وزن‌ها به مصاف 7 وزنه‌بردار فوق سنگین جهان رفت که در نهایت با به روی سر بردن وزنه‌ 200 کیلوگرمی در حرکت یک ضرب و 250 کیلوگرم در حرکت دو ضرب، عنوان قهرمانی و جایزه‌ 4000 دلاری مسابقات را از آن خود کرد. در این رقابت حریف لیتوانیایی رضازاده که به تازگی به عنوان نایب قهرمانی اروپا دست یافته بود، با مهار وزنه‌های 200 و 240 کیلوگرم به ترتیب در حرکت‌های یک ضرب و دو ضرب، در جایگاه دوم قرار گرفت. در مسابقات جام سنگین‌ وزن‌های نروژ که از سوی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) برگزار می‌شد، قهرمانان سنگین‌وزن جهان از کشورهای لهستان، لیتوانی، روسیه و نروژ حضور داشتند. لازم به ذکر است حسین رضازاده سال گذشته نیز به عنوان قهرمانی این مسابقات رسیده بود.
 و:

بهترین‌های لیگ برتر معرفی شدند

از سوی سازمان لیگ برتر، بهترین‌های سومین دوره‌ی لیگ برتر اعلام شدند. در جمع داوران وسط سومین دوره‌ی لیگ برتر، جلال مرادی با میانگین ‌٦٥/٨ امتیاز از ‌١٧ قضاوت عنوان اول را به دست آورد. پس از وی علی خسروی و مسعود

تهران از سوی سازمان لیگ برتر، بهترین‌های سومین دوره‌ی لیگ برتر اعلام شدند. در جمع داوران وسط سومین دوره‌ی لیگ برتر، جلال مرادی با میانگین ‌٦٥/٨ امتیاز از ‌١٧ قضاوت عنوان اول را به دست آورد. پس از وی علی خسروی و مسعود مرادی با ‌٥٦/٨ و ‌٥٢/٨ امتیاز از همین تعداد قضاوت عناوین بعدی را کسب کردند. در جمع کمک‌ داورهای لیگ نیز حسین نجاتی، (‌٨٤/٨ امتیاز)، مسعود فلاح (‌٧٦/٨) و حاتم بک‌پور (‌٦٨/٨) در رده‌های اول تا سوم قرارگرفتند. ضمن اینکه رسول فروغی، حسن کرباسفروش و علیرضا رجبلو به عنوان بهترین کمک‌های دوم شناخته شدند. اما در ارزیابی مدیران نسبت به میزبانی، تیم استقلال تهران با میانگین ‌٧٥/٣ امتیاز که بین خوب و خیلی بد تنظیم شده است به عنوان بهترین میزبان این دوره از مسابقات انتخاب شد. در جمع برترین‌ گلزنان لیگ نیز علی دایی از تیم پیروزی با ‌١٦ گل عنوان بهترین گلزن را از آن خود کرد، آرش برهانی با ‌١٢ گل و جواد نکونام با ‌١٠ گل از تیم پاس عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند. بیشترین گل به ثمر رسیده مربوط به هفته‌ی اول و ‌٣١ گل می‌شود در حالی که کمترین گل به ثمر رسیده در هفته ‌١٩ و پنج گل بوده است ضمن این که مجموع گل‌های به ثمر رسیده ‌٤٤٨ گل بود که در دوره قبل ‌٤٤٢ گل و در دوره اول ‌٣٨٢ گل به ثمر رسیده بود و در عین حال بهترین خط حمله با ‌٤٨ گل زده به تیم پاس اختصاص یافت. تیم فولاد خوزستان با ‌٧٤ کارت زرد عنوان خشن‌ترین تیم لیگ را کسب کرد و رضا جلالی از استقلال اهواز با ‌١١ کارت زرد خشن‌ترین بازیکن لیگ لقب گرفت. در عین حال مجموعا ‌٧٦٢ کارت زرد در این دوره به بازیکنان نشان داده شد که این تعداد در دوره دوم ‌٧٩٤ و در دور اول ‌٦٥٩ کارت بوده است. گفتنی است تعداد کارت‌های قرمز بر خلاف کارت‌های زرد افزایش یافت به شکلی که در این دوره ‌٦٠ کارت قرمز به بازیکنان نشان داده شد. تعداد کارت‌های قرمز در دوره‌های اول و دوم ‌٤٤ کارت درهر دوره بود.
درآخرچندعکس از رونالدو:

رونالدو

عکاس: دبیر سرویس

رونالدو

عکاس: دبیر سرویس

رونالدو عکس از: AP Photo/EFE, Juanjo Martin

عکاس: دبیر سرویس


رونالدو عکس از: AP Photo/Alvaro Hernandez

عکاس: دبیر سرویس

رونالدو عکس از: AP Photo/Alvaro Hernandez

عکاس: دبیر سرویس

رونالدو عکس از: AP Photo/Denis Doyle

عکاس: دبیر سرویس


رونالدو عکس از: AP Photo/Denis Doyle

عکاس: دبیر سرویس

رونالدو عکس از: AP Photo/Denis Doyle

عکاس: دبیر سرویس

رونالدو عکس از: AP Photo/EFE,Juamjo Martin

عکاس: دبیر سرویس


رونالدو عکس از: AP Photo/EFE,Juamjo Martin

عکاس: دبیر سرویس

رونالدو عکس از: AP Photo/EFE,Juamjo Martin

عکاس: دبیر سرویس

رونالدو عکس از: AP Photo/Santiago Lyon

عکاس: دبیر سرویس



خب دوستان امیدوارم که خوشتان آید لطفانظربدین بای.