خبر ها وبرنامه بسیارجالب

سلام دوستان چطورید خوبید من ۴ ساعت دیگه باید به سمت فرودگاه حرکت کنم حالا ازتوشته هام استفاده کنید:
برنامه:


برنامه ای بسیار قوی و متفاوت برای ویرایش انواع فیلمها و کلیپهای تصویری با کیفیتی قوی و بالا حتما ازش استفاده کنید برنامه ی جالبیه

دریافت برنامه
سریال
F0BF-2A48-D395-95FB-4E91-6835-0361
بخش خبری:

علی خسروی کمک داور رقابتهاى فوتبال بازیهاى المپیک ۲۰۰۴ آتن

اسامی کامل داوران دعوت شده از قاره آسیا براى قضاوت رقابتهاى فوتبال بازیهاى المپیک ۲۰۰۴ آتن اعلام شد که در میان آنان ، نام علی خسروى از ایران به عنوان کمک داور نیز به چشم می خورد.

 اسامی کامل داوران دعوت شده از قاره آسیا براى قضاوت رقابتهاى فوتبال بازیهاى المپیک ۲۰۰۴ آتن اعلام شد که در میان آنان ، نام علی خسروى از ایران به عنوان کمک داور نیز به چشم می خورد. به گزارش سایت اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا، خسروى یکی از هشت داور آسیایی است که به دعوت فیفا در بازى هاى المپیک آتن قضاوت خواهند کرد. از این تعداد پنج داور مرد و سه داور زن هستند. سایت اختصاصی اى اف سی با اعلام این خبر افزود : خسروى یکی از با تجربه ترین داوران فوتبال در آسیاست که از سال۱۹۹۴ در سطح بین المللی به قضاوت مشغول است . به نوشته این سایت ، خسروى با قضاوت در مسابقات آسیایی کاملا آشناست و به نظر نمی رسد بازى هاى المپیک آتن موجب نگرانی وى شود. "محمد نذرى عبدالله " یکی از مسوولان کمیته داوران آسیا در این مورد اظهار داشت : فوتبال آسیا در حال حاضر از وجود داوران بسیار خوب زن بهره می برد که میانگین سنی آنها۲۴ و۲۵ سال است .
اسامی داوران مرد :
ناصر الحمدان از عربستان سعودى - داور
محمد صالح سوبخیدین از مالزى - داور
علی خسروى از ایران - کمک داور
لیو تی جون از چین - کمک داور
ترونگ ته توآن از ویتنام - کمک داور

اسامی داوران زن :
بنتلا دکوت از هند - داور
آیوکاى شیهو از ژاپن - کمک داور
لیو هونگ یوآن از - کمک داور

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 24 خرداد 1383
و:

کسب مدال طلای دوومیدانی جوانان آسیا

مهدى شاهرخی پرتابگر وزنه ایران پس از۷ سال ایران را به مدال طلاى رقابتهاى دوومیدانی جوانان آسیا رساند. یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا روز شنبه در ورزشگاه آزلن شاه شهر ایپوه

 مهدى شاهرخی پرتابگر وزنه ایران پس از۷ سال ایران را به مدال طلاى رقابتهاى دوومیدانی جوانان آسیا رساند. یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا روز شنبه در ورزشگاه آزلن شاه شهر ایپوه مالزى آغاز شد و شاهرخی در نخستین روز این رقابتها یک مدال طلا را براى کاروان ایران به ارمغان آورد. ۱۴ ورزشکار براى تصاحب مدال طلاى ماده پرتاب وزنه به میدان رفتند که در نهایت شاهرخی با اقتدار کامل موفق شد با کسب حد نصاب۱۹ متر و۹۹ سانتی متر، به مدال طلا این ماده دست یابد. کی سان نزدیک ترین رقیب پرتابگر کشورمان از چین در این جدال با۱۹ متر و۵۸ سانتی متر در رده دوم ایستاد و سعد ال یامی از عربستان با متر ۴۷و سانتی متر به مدال برنز رسید. احسان حدادى دیگر پرتابگر کشورمان در این ماده پس از ثبت ۳ خطا از ۱۹ حضور در مرحله پایانی بازماند. شاهرخی پس از کسب مدال طلا، با پرچم ۳ رنگ جمهورى اسلامی ایران دور افتخار در پیست تارتان ورزشگاه آزلن شاه شهر ایپوه مالزى زد که با تشویق ایرانیان حاضر در ورزشگاه روبرو شد. گفتنی است که تیم ایران در رقابتهاى دوومیدانی جوانان آسیا که در سال ۱۹۹۷ میلادى در هند برگزار شد موفق به کسب۲ مدال طلا شده بود و از آن پس دوندگان کشورمان نتوانسته بودند مدال طلا بدست آورند.

تاریخ  مخابره پیام:شنبه 23 خرداد 1383
خب حالا به این گل های جدید نگاه کنید:

 

استقلال تهران 3 - سایپا 2 / مرتضی ایزدی

استقلال تهران 3 - سایپا 2 / علیرضا نیکبخت واحدی

استقلال تهران 3 - سایپا 2 / ابراهیم صادقی

استقلال تهران 3 - سایپا 2 / فرزاد مجیدی

استقلال تهران 3 - سایپا 2 / فرزاد مجیدی

استقلال تهران 3 - پاسارگاد 2 / گل اول دنی اولروم

استقلال تهران 3 - پاسارگاد 2 / گل دوم دنی اولروم

امیدوارم از نوشته ی آخرم درسول{کره ی جنوبی }خوشتان آید . خب نظربدین بای

خبر< پیروزی-استقلال><تیم های اردن-ایران>

سلام دوستان چطوریداینجاالان ساعت ۱۰است ومن تاساعت ۲ وقت دارم بنویسم خب اول {استقلال سرورپرسپولیسه!!!}به این خبرنگاه کنید:
بخش خبری:

شکست پرسپولیس و صعود استقلال تهران به دور بعدی رقابتهای جام حذفی کشور

تیم استقلال تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابتهاى فوتبال جام حذفی باشگاههاى ایران ، برابر تیم پاسارگاد به برترى دست یافت . این دیدار در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادى تهران و به داورى علی خسروى

 تیم استقلال تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابتهاى فوتبال جام حذفی باشگاههاى ایران ، برابر تیم پاسارگاد به برترى دست یافت . این دیدار در ورزشگاه یکصدهزار نفری آزادى تهران و به داورى علی خسروى برگزار شد که طی آن تیم استقلال تهران موفق شد با نتیجه ۳ بر۲ حریف خود را شکست دهد. گلهاى تیم استقلال تهران توسط سعیدلطفی در دقیقه ۸ ، یداله اکبرى در دقیقه ۶۰ از روى نقطه پنالتی و رضا عنایتی در دقیقه ۸۹ بدست آمد. گلهاى تیم پاسارگاد نیز توسط دنی اولروم در دقایق ۱۰ و۲۵ به ثمر رسید. تیم استقلال تهران از دقیقه ۶۰ با اخراج امیرحسین صادقی ۱۰ نفره به بازى ادامه داد. تیم استقلال با این پیروزى حریف تیم پیکان تهران در مرحله یک چهارم نهایی خواهد بود. همچنین تیم استقلال اهواز با برترى مقابل تیم پرسپولیس تهران ، به دور بعد رقابتهاى فوتبال جام حذفی باشگاههاى ایران راه یافت و تیم پرسپولیس از ادامه حضور در این رقابتها بازماند. دیدار برگشت دو تیم استقلال اهواز و پرسپولیس تهران از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهاى فوتبال جام حذفی باشگاههاى ایران ، در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر۲ به سود تیم میزبان به پایان رسید. گلهاى تیم استقلال اهواز در این دیدار را که بیش از شش هزار تماشاگر از آن دیدن کردند، مهدى شیرى در دقیقه ۲ ، امیر خلیفه اصل در دقایق ۳۳ و و گلهاى تیم پرسپولیس نیز در دقایق ۷۰ و۸۹ به ترتیب توسط جواد کاظمیان و مهرداد قباح لو به ثمر رسید. ۴۷ تیم استقلال اهواز از دقیقه ۵۶ بازى با اخراج امیر رضا جلالی ثابت به دلیل دریافت کارت قرمز،۱۰ نفره به بازى ادامه داد. دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم استقلال اهواز پایان یافته بود. به این ترتیب تیم استقلال اهواز در مرحله بعدى این پیکارها مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان به میدان خواهد رفت . قضاوت دیدار تیم هاى استقلال اهواز و پرسپولیس تهران بر عهده فریدون اصفهانیان بود که حمیدرضا فلاح و علیرضا رجب لو وى را در امر قضاوت یارى کردند.

تاریخ  مخابره پیام:جمعه 22 خرداد 1383
و:

بازتاب برد تیم ملی فوتبال اردن مقابل ایران در رسانه هاى این کشور

برد تیم ملی فوتبال اردن مقابل تیم فوتبال ایران در مطبوعات ورسانه هاى این کشور بازتاب گسترده اى داشت . روزنامه هاى اردن با چاپ عکس هاى از بازیکنان تیم ملی اردن در صفحات اول خود از این موفقیت بعنوان

تهران IranSports.Net_ برد تیم ملی فوتبال اردن مقابل تیم فوتبال ایران در مطبوعات ورسانه هاى این کشور بازتاب گسترده اى داشت . روزنامه هاى اردن با چاپ عکس هاى از بازیکنان تیم ملی اردن در صفحات اول خود از این موفقیت بعنوان پیروزى بزرگ و باور نکردنی یاد کردند . روزنامه الدستور با تحسین از نظارت دقیق محمود الجوهرى مربی مصرى تیم اردن نوشت : تجربیات ودوراندیشی این مربی بزرگ باعث پیروزى تیم اردن بر یکی از قویترین تیم هاى منطقه گردید . این روزنامه تاکید کرد که باید به این حقیقت اعتراف نمود که تیم ایران بخوبی در زمین خود ظاهر شد اما این تیم اردن بود که از فرصتهاى طلایی استفاده کرد و گل طلایی را نیز به ارمغان آورد . الراى نیز به سخنان الجوهرى اشاره کرد ونوشت بازیکنان تیم اردن تمامی خواسته هاى مرا گام به گام مد نظر قرار دادند ونتیجه مطلوب نیز بدست آوردند . این روزنامه تعویض هاى به موقع بازیکنان تیم ملی اردن را بسیار جالب توصیف کرد ونوشت که این تغییرات نتیجه شناخت خوب مربی تیم از بازیکنان ایرانی بوده است . الراى تاکید کرد که بازیهاى برون مرزى تیم ملی اردن در تقویت روحیه وشیوه بازى آنان بسیار موثر بوده وبازیکنان با اینکه در زمین خود بازى نکردند اما احساس غربت نیز به انان دست نداد . " العرب الیوم " دیگر روزنامه اردن با تیتر " گل طلایی " به استقبال این پیروزى شتافته و نوشته است : تیم اردن از این پس بعنوان یکی از قویترین تیم هاى منطقه مطرح می شود. این روزنامه در ادامه نوشت : تیم اردن ثابت کرد که لیاقت شرکت در رقابت هاى جام جهانی را دارد وبه این روند ادامه خواهد داد . العرب الیوم به تیم ملی اردن توصیه کرد که سایه این پیروزى بر نحوه ادامه بازى هاى خوب آنان تاثیر نگذاشته وخود را براى بازى بعدى که سه ماه دیگر در اردن برگزار خواهد شد، آماده سازند .

تاریخ  مخابره پیام:جمعه 22 خرداد 1383
خب دوستان امیدوارم که از آخرین نوشته من تا۳ ماه دیگه خوشتان آمده باشد بادتون نره نظر بدین.خداحافظ

برنامه های زیباوجدیدوعکس

سلام دوستان فکرکنم این آخرین روزه که می نویسمخب بزار ازش استفاده کنم.این برنامه هاب جالب رادانلودکنید:
یک پلیر بسیار زیبا و جذاب و متفاوت با پلیرهای دیگر!!!


۱.۸۱ مگابایت
دانلود


این برنامه علاوه بر این که به طور خودکار سرعت را بالا می برد کارهای شما را راحت تر می کند مثل استفاده از DVD که با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی و بدون اتلاف وقت از آن استفاده کنید.

دریافت برنامه 
بخش خبری:ببخشیدخبری نیست که بنویسم
عکس می زارم:

استقلال - سپاهان / علی سامره

عکاس: فرشاد عباسی

استقلال - سپاهان / فرزاد مجیدی

عکاس: فرشاد عباسی

استقلال - سپاهان / رضا عنایتی

عکاس: فرشاد عباسی


استقلال - سپاهان / فراز فاطمی

عکاس: فرشاد عباسی

استقلال - سپاهان / محمد رضا مهدوی

عکاس: فرشاد عباسی

استقلال - سپاهان / محمود فکری

عکاس: فرشاد عباسی


استقلال - سپاهان / امیر حسین صادقی

عکاس: فرشاد عباسی

استقلال - سپاهان / یداله اکبری

عکاس: فرشاد عباسی

استقلال - سپاهان / فرهاد کاظمی

عکاس: فرشاد عباسی


استقلال - فجرسپاسی / علی سامره

عکاس: فرشاد عباسی

استقلال - فجرسپاسی / رضا عنایتی

عکاس: فرشاد عباسی

استقلال - فجرسپاسی

عکاس: فرشاد عباسی

خب امیدوارم خوشتون آید.ببخشید خبری نبود یادتون نره نظربدین.بای