پرسپولیس-تیم برق شیراز و ایران-قطر

سلام  حالتون خوبه واقا من دارم لذت می برم پرسپولیس سوراخه اولین بازیش رو که باختدومین بازیش رو هم مساوی کرد پرسپولیسی هاسوراخن سوراخن سوراخن این هم خبرش:
بخش خبری:

توقف پرسپولیس در حضور 40 هزار تماشاگر

تیم پرسپولیس تهران در پایان هفته دوم رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران مقابل تیم برق شیراز متوقف شد. در این دیدار که به قضاوت على خسروى و در ورزشگاه آزادى تهران برگزار شد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوى یک بر یک رضایت دادند.

 تیم پرسپولیس تهران در پایان هفته دوم رقابت هاى فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران مقابل تیم برق شیراز متوقف شد. در این دیدار که به قضاوت على خسروى و در ورزشگاه آزادى تهران برگزار شد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه تساوى یک بر یک رضایت دادند. گلهاى این دیدار را کریم باقرى در دقیقه ۱۵ براى تیم پرسپولیس و بهروز پاک نیت در دقیقه ۸۲ براى تیم برق شیراز به ثمر رساندند. در پایان هفته دوم ، تیم سایپا با کسب۶ امتیاز در صدر جدول رده بندى این رقابتها قرار دارد.

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 29 شهریور 1383

و:
این هم خبربدی که همه را ناراحت کرد:

تیم فوتبال نوجوانان ایران از راهیابی به جام جهانی بازماند

در این مسابقه که در ورزشگاه نیهون دایرا شهر شیزوکای ژاپن برگزار شد , تیم قطر با نتیجه 2 به یک مقابل ملی پوشان کشورمان پیروز شد و به عنوان سومین تیم قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی فوتبال نوجوانان را بدست آورد. برای تیم قطر یوسف علی در دقایق

 تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با شکست مقابل قطر در دیدار رده بندی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا از راهیابی به جام جهانی باز ماند. در این مسابقه که در ورزشگاه نیهون دایرا شهر شیزوکای ژاپن برگزار شد , تیم قطر با نتیجه 2 به یک مقابل ملی پوشان کشورمان پیروز شد و به عنوان سومین تیم قاره آسیا جواز حضور در جام جهانی فوتبال نوجوانان را بدست آورد. برای تیم قطر یوسف علی در دقایق 15 و 47 گلزنی کرد و تک گل تیم کشورمان را علی امیری به ثمر رساند.

تاریخ  مخابره پیام:یکشنبه 29 شهریور 1383

بخش برنامه ها:
 Internet Tweak Gold 4.45

این نرم افزار بسیار قدرتمند به شما کمک می کنه تا کامپیوتر خودتون رو از کوکی ها و فایلهای بیخودی پاکسازی کنید؛این کار باعث میشه تا سرعت سیستم شما به هنگام باز کردن صفحات وب بالاتر بره.این کارها قسمتی از کارهای این برنامه مفید هست و این برنامه شامل قسمت های مختلفی جهت بهبود کارایی سیستم شما هست.



Download    

 
Serial   

حجم
:1.36MB

 WinRAR 3.40 Final 

اینم آخرین ورژن از برنامه WinRAR هست که بیش از ۸۰ فرمت رو پشتیبانی می کنه.



Download    

 
Serial   

حجم:1.۱MB

 Panda Antivirus Platinum 7.07.01  

اینم یکی از بهترین آنتی ویروسها هست.که همتون فکر کنم بشناسین.از قابلیتهایی که به این نسخه افزوده شده یک فایروال هست که شمارو در برابر هکرها در امان نگه می داره.

 

 Download   

 
Crack 

  Download Accelerator Plus V7.2

توضیحات: نرم افزاری است ویژه دریافت فایلهای مختلف از اینترنت، (Download Manager). سازندگان این برنامه مدعی هستند که قادر است سرعت دریافت فایل را تا ۳۰۰٪ افزایش دهد. این برنامه با تمامی خطوط ارتباطی از قبیل Dial-Up و 56KB و DSL و T1 و غیره سازگار است.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
87/2 MB 

 Adobe Acrobat Reader 7.0

توضیحات: نرم افزار فوق که ساخت شرکت Adobe می باشد،‌ محتویات فایلهای متنی فشرده یعنی، PDF. را را نشان می دهد. همچنین قادر است یک سری ویرایش ها را اعمال نماید.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
42/18 MB 

 
 Namo Webeditor 6 Suite

توضیحات: یکی دیگر از قدرتمند ترین ادیتور های موجود در عرصه نرم افزار مخصوص طراحی انواع صفحات وب از قبیل HTML و JavaScript و CSS و PHP و CGI و DHTML و XML و .... برنامه فوق می باشد.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
22/153 MB

 SWiSHmax

توضیحات: بوسیله این نرم افزار قوی و در عین حال جالب می توانید به راحتی منو ها و دکمه های متحرک Flash را برای وبتان ایجاد نمایید. با این برنامه که دارای ۲۳۰ افکت از پیش تعریف شده است، قادرید تصاویر متحرک فلش را با زیبایی تمام خلق کنید.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
28/9 MB 

 PsGMail 1.2.3

توضیحات: این برنامه مفید شما را به محض دریافت نامه جدید و ورود آن به صندوق پستی GMail، مطلع کرده و می توانید نامه را از طریق سرویس POP3 دریافت نمایید. با این برنامه نیز می توانید نامه های الکترونیکی را از طریق سرویس SMTP ارسال کنید. لازم به ذکر است که سرویس پستی Google یعنی GMail دوران بتای خود را سپری می کند. بدین صورت که کاربران معدودی قادر به استفاده از این سرویس می باشند.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
11/1 MB

خب دوستان امیدوارم از وبلاگم خوشتان اومده باشه ومن را در بخش فیورتتون من را اد کرده باشید خب یادتون نره نظربدین بای.

برنامه های دانلودی وجک های من

سلام بازدیدکنندگان عزیزامیدوارم که خوب باشید امروز جمعه است ومدرسه ها ۴شنبه شروع به کارمی کنند من اون وقت سرم شلوغ می شه ویک روزدرمی یون می تونم بنویسم بگذریم من چند برنامه ی جدید رابرای شمامی زارم تادانلودکنید برنامه دی دو دی  را برای شماگذاشتم تادانلود کنید خب  می ریم که بزارم:
بخش برنامه ها:

  DirectDVD 5.2

توضیحات: نرم افزاری است قوی مخصوص ایجاد، ویرایش و پخش فایلهای DVD با بالاترین کیفیت. این برنامه می تواند فایلهای DVD را به MP3 تبدیل نماید.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
52/12 MB


 Tiny Personal Firewall Pro v6.0.110

توضیحات: جدیدترین نسخه یکی از فایروال های موجود در بازار نرم افزار که به پیشنهاد نیروی هوایی آمریکا طراحی شده است. ولی به گفته خیلی ها، این فایروال به پای McAfee نمی رسد.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
81/4 MB

  Digital Photo Fixer v2004

توضیحات: برنامه ای است مخصوص ویرایش رنگهای تصاویر. به وسیله این برنامه می توانید میزان روشنایی و اندازه شفافیت عکس را به طور دلخواه تنظیم کنید. همچنین قادر است تصاویر رنگی را به سیاه و سفید تبدیل کند. برنامه فوق امکانات دیگری نیز دارد.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
4/1 MB

 Macromedia Flash MX Professional 2004 v7.2

توضیحات: این هم آخرین نگارش از برنامه مشهور Flash MX محصول کمپانی Macromedia مخصوص خلق تصاویر متحرک برای صفحات وب.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
66 MB


بخش جک های بامزه:

۱-پسرک شیرین زبانی که سه سال بیشترنداشت باشنیدن صدای زنگ تلفن دوید وگوشی تلفن رابرداشت وگفت:
الو-الو
وقتی دیدکه کسی حرف نمی زنه.گوشی راقطع کردوبه طرف مادرش آمدوباشیرین زبانی گفت:
بدجنس ها زنگ می زنندومی روند قایم می شوند.

۲-مرد:آقای دکتر؛من شب ها خوابم نمی برد.اما روزها در اداره خوابم می برد.
دکتر:تختخواب راببر اداره.میزکارت راهم ببر خانه

۳-روزی مردی به ساندویج فروشی رفت وگفت:یک نوشابه لطفا
صاحب مغازه گفت:نوشابه هاگرم است.
مردگفت:اشکالی ندارد.درنعلبکی می ریزم تاخنک شود.

۴-ازپدری پرسیدند:شماچندفرزنددارید؟
پدرگفت:دقیقا نمی دانم که یک فرزندم ۵۰ ساله دارم یا ۵ فرزند۱۰ساله!!!

۵-معلم:۵راباچه جمع کنیم تا ۵۰شود؟
شاگرد:با آه

۶-مادر:چراسرت را جلو بخاری گرفتی؟
ناهید:چون خانم معلم گفته است:هر وقت بیکار شدی سرت را بایک چیزی گرم کن!

۷-معلم به بچه ای که دندانش درد می کرد گفت:بروخانه وبگو مادرت تراببرد و دندانت رابکشد.بچه ازمدرسه که بیرون رفت ومستقیم به دکان بقالی رفت وگفت:حسین بقالی شماکه ترازو دارید لطفا دندان مرا بکشید.

خب دوستان تا عصربای.


باز هم مثل همیشه استقلال برنده می شه

سلام دوستان خوبید می ریم که بنویسم اولین خبردرباره نیکبخت بازی کن استقلال تهران یعتی همان هافبک این تیم است:
بخش خبری:

استقلال پیشنهاد۵۰۰ هزار دلارى الاهلى را رد کرد

مسوولان استقلال با توجه به حساسیت فصل جدید مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران و نیاز این باشگاه به نیکبخت به این نتیجه رسیدند که در این زمان انتقال وى به صلاح نبوده و بر این اساس ، بازیکن فوق تا آخر نیم فصل در باشگاه استقلال ماندنى شد. مسوولان باشگاه استقلال تهران در اولین فرصت پاسخ

 باشگاه فرهنگى ، ورزشى استقلال تهران به درخواست باشگاه الاهلى امارات عربى متحده که خواهان به خدمت گرفتن علیرضا واحدى نیکبخت ، هافبک ملىپوش این تیم شده بود، پاسخ منفى داد. مسوولان باشگاه استقلال متشکل از مدیر عامل، معاونین و این بازیکن ظهر امروز چهارشنبه در نشستى به بررسى پیشنهاد۵۰۰ هزار دلارى باشگاه الاهلى پرداختند و این پیشنهاد را رد کردند. برساس این گزارش مسوولان استقلال با توجه به حساسیت فصل جدید مسابقات فوتبال قهرمانى باشگاه هاى برتر ایران و نیاز این باشگاه به نیکبخت به این نتیجه رسیدند که در این زمان انتقال وى به صلاح نبوده و بر این اساس ، بازیکن فوق تا آخر نیم فصل در باشگاه استقلال ماندنى شد. مسوولان باشگاه استقلال تهران در اولین فرصت پاسخ خود را بصورت رسمى به مسوولان الاهلى اعلام خواهندکرد.

تاریخ  مخابره پیام:چهارشنبه 25 شهریور 1383

بخش جدیدی به نام بخش جک:
 

سلام دوستان جک این ماه این است:
۱-یک روز یک مرد به آینه نگاه می کند و می گوید: سلام خره.

۲-یک روز یک مرد وارد شیرنی فروشی می شود و می گوید: آقا میخ دارین؟. آقا: نه نداریم. فردای آن روز دوباره آمد وگفت آقا میخ دارین؟ آن مرد گفت نه. دوباره آمد وگفت آقا میخ دارین؟ گفت نه.
یک روز آن مرد گفت آقا میخ دارین؟ ان مرد گفت نه وزدش که  به دیوار چسبید! یک عکسی هم آن جا بود که آن مرد گفت تو هم میخ می خواستی؟ 

۳-
یک روز یک خرگوشه می ره تو دارو فروشی و می گوید آقا هویج داری؟ مرد:نه نداری.
فردا آمد و دوباره گفت آقا هویج داری؟ مرد:نه.    دوباره آمد و این دفع صاحب مغازه می زیه تو دندانهاش ومی شکنندومی ریزند. فردا دوباره می آید ومی گوید آقا آب هویج داری؟

۴-
یک روز یک مرده زنگ می زنه فلسطین می بینه اشغال قطع می کند.

۵-
یک روز یک آمرکایی ویک ترک و یک مرد اسپانیایی با هم مسابقه دادند این مسابقه این بود که هر که بتواند بیشتر در یک طویله پیش یک خره زندگی کند برنده است.پس شروع کردند .
آمریکایی رفت وتا یک هفته در آنجا ماند و وقتی بیرون آمد گفت اکسیژن اکسیژن. اسپانیاییه رفت و یک روز بیشتر از آمریکایی ماند ووقتی بیرون آمد گفت اکسیژن اکسیژن. نوبت به ترکه رسید.۲سال در آنجاماند واین دفعه خره می پره بیرون ومی گوید اکسیژن اکسیژن.
بخش برنامه ها:

 BitDefender 8 Professional Plus

اینم دیگه آخرین ورژن از این آنتی ویروس قدرتمند هست که در بین تمام آنتی ویروسها اول شده!!به نظر من آنتی ویروس خیلی خوبی هست اما ورژن پلاس Zone Alarm که هم آنتی ویروس داره و هم آنتی هکر به نظر من بهترین هست بعد این آنتی ویروس.
(دانلود  
Zone Alarm 10MB رو دانلود کنید  )



Download    

     Serial: AC4F1-23FE2-9617A-182BB

حجم:13MB
 


 Graphics Converter Pro 5.4.40610  

برنامه Graphics Converter یک نرم افزار بسیار عالی هست جهت ادیت کردن عکسها با افکتهای مختلفی که داره.همچنین این برنامه طبق گفته سازنده این نرم افزار میتونه ۵۰۰ گونه از فرمتهای عکس رو ایمپورت کنه و آنهارو ویرایش و تبدیل به هم کنه!!

 


Download     

حجم:3.6MB


TuneUp Utilities 2004 4.1.2316

این هم ورژن جدید این برنامه هست.این نرم افزار با امکاناتی که داره میتونه سرعت سیستم 
 شما رو بسیار زیاد کنه.این بسته نرم افزاری شامل ابزاری به نام TuneUp MemOptimizer  هم هست که وظیفه اش اینه که به مدیریت فضای حافظه بپردازه و فضای مورد نیاز رو در اختیار برنامه ای که بهش نیاز داره بذاره!!!
از ابزار های مفید دیگه این نرم افزار قدرتمند وزیبا میشه به TuneUp Process Manager , TuneUp Registry Editor ,TuneUp StartUp Manager ,TuneUp System Information ,TuneUp Undelete ,TuneUp Shredder اشاره کرد همچنین ابزار TuneUp System Optimizer سیستم عامل و تنظیمات اینترنت شما رو بهینه میکنه .دیگه چی می خواین!!

 


Download    

 
Crack   

حجم:7.1MB


 Alead Search Engine Builder Pro v1.86

توضیحات: آیا می خواهید برای وب سایت خودتان یک موتور جستجو داشته باشید؟ بوسیله این برنامه به راحتی قادر خواهید بود به بازدیدکنندگان سایتتان این امکان را بدهید که مطلب مورد نظر را به راحتی پیدا کنند.

دریافت برنامه: Download     +      Crack
25/1 MB

خب دوستان امیدوارم که لذت برده باشیدبه  امید بازدید دوباره ی شماازاینه وبلاگ خدانگهتار.